Vedoucí zákaznické péče
Hledáme zkušeného vedoucího pro tým zákaznické podpory v B2B službách, silnou vůdčí osobnost. Tým tvoří šest specialistů, kteří ve společnosti pracují již řadu let. V krátkodobém výhledu plánuje rozšíření kompetencí týmu o další jazykové dovednosti i další činnosti. S tím je spojeno plánované rozšíření týmu v roce 2025 a dále.
Co u nás budete dělat?
vést oddělení zákaznické podpory, stanovovat normy kvality a výkonu, řídit a vyhodnocovat práci, rozhodovat o udělení prémií
provádět kontrolu kvality i kvantity odvedené práce
poskytovat zpětné vazby
tvořit a zlepšovat proces a obsah komunikace
realizovat nové projekty
pracovat v různých počítačových systémech
Co od vás očekáváme?
silnou vyzrálou osobnost s tahem na branku
nejméně 5 let praxe ve vedoucí pozici v zákaznické péči
zkušenost komunikace v B2B výhodou
dovednost v práci s čísly
Co vám nabídneme?
6 týdnů dovolené
5x týdně oběd na pracovišti (hradí firma)
stravenky, MultiSport kartu
pravidelný doping v podobě kafe, čaje nebo něčeho sladkého
stabilitu větší společnosti a přátelský kolektiv
moderní pracovní prostředí v centru Hradce Králové (5 min. pěšky od vlakového nádraží)
Myslíte si, že je to nabídka pro vás? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Těšíme se!