Vedoucí zákaznické péče

Hledáme zkušeného vedoucího pro tým zákaznické podpory v B2B službách, silnou vůdčí osobnost. Tým tvoří šest specialistů, kteří ve společnosti pracují již řadu let. V krátkodobém výhledu plánuje rozšíření kompetencí týmu o další jazykové dovednosti i další činnosti. S tím je spojeno plánované rozšíření týmu v roce 2025 a dále.

Co u nás budete dělat?

  • vést oddělení zákaznické podpory, stanovovat normy kvality a výkonu, řídit a vyhodnocovat práci, rozhodovat o udělení prémií

  • provádět kontrolu kvality i kvantity odvedené práce

  • poskytovat zpětné vazby

  • tvořit a zlepšovat proces a obsah komunikace

  • realizovat nové projekty

  • pracovat v různých počítačových systémech

Co od vás očekáváme?

  • silnou vyzrálou osobnost s tahem na branku

  • nejméně 5 let praxe ve vedoucí pozici v zákaznické péči

  • zkušenost komunikace v B2B výhodou

  • dovednost v práci s čísly

Co vám nabídneme?

  • 6 týdnů dovolené

  • 5x týdně oběd na pracovišti (hradí firma)

  • stravenky, MultiSport kartu

  • pravidelný doping v podobě kafe, čaje nebo něčeho sladkého

  • stabilitu větší společnosti a přátelský kolektiv

  • moderní pracovní prostředí v centru Hradce Králové (5 min. pěšky od vlakového nádraží)

Myslíte si, že je to nabídka pro vás? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Těšíme se!

Head of Marketing

Pojďte s námi měnit svět financí.

Přiložit životopis