Vedoucí zákaznické péče

Jsme platební instituce poskytující služby v oblasti zpracování finančních transakcí. Pro naše klienty zajišťujeme a spravujeme platební brány a terminály.

Hledáme vedoucího zákaznické péče. Vedený tým se skládá z 10 až 15 kolegů a je zodpovědný za zpracování poptávek a aktivaci služeb u nových klientů a také za poskytování péče stávajícím více než 10 000 firemních klientů společnosti. Tým zpracovává telefonické hovory, e-maily a online chat konverzace.

Náplň práce zahrnuje

  • vedení týmu 10 až 15 kolegů

  • přidělování úkolů, kontrola výsledků, hodnocení

  • zodpovědnost za dodržování SLA

  • měření výkonu, zpětné vazby, poskytování podpory, doškolení

  • zapojení se do řešení nestandardních dotazů klientů

  • organizace řešení mimořádných situací

  • schopnost v případě potřeby kdykoli zastoupit kteréhokoliv člena týmu

  • komunikační rozhraní týmu směrem do dalších oddělení společnosti

  • reporting vedení společnosti

  • spoluúčast na tvorbě komunikačních procesů, šablon a podobně

  • návrhy optimalizace všech složek činnosti oddělení

Popis práce

  • práce na HPP, plný pracovní úvazek
  • práce v prostorné a vzdušné kanceláři (open space)

Co by vám nemělo chybět?

  • znalosti a zkušenosti v oblasti řízení zákaznického servisu
  • proaktivní přístup - očekáváme vlastní nápady a invenci

  • zájem o výsledek, nejen ve smyslu splnění izolovaného úkolu, ale i co do širšího dopadu práce na úspěch společnosti

  • aktivní styl komunikace

  • pozitivní osobnostní nastavení

Co vám nabídneme?

  • základní mzda 50 000 Kč - 70 000 Kč, dle zkušeností

  • 6 týdnů dovolené

  • MultiSport kartu

  • stabilitu větší společnosti a přátelský kolektiv

  • moderní pracovní prostředí v centru Hradce Králové v budově Auparku (2 min. pěšky od vlakového nádraží)

Chcete se do toho pustit s námi? Odpovězte na tento inzerát a zašlete nám Váš životopis. Budeme se těšit!

Vedoucí zákaznické péče

Pojďte s námi měnit svět financí.

Životopis