Blog

Průzkum e-commerce: Jak e-shopaři vnímají online tržiště?

Průzkum e-commerce: Jak e-shopaři vnímají online tržiště?

V tradičním předvánočním průzkumu e-commerce jsou čeští a slovenští e-shopaři převážně optimističtí – více než tři čtvrtiny hlásí meziroční nárůst tržeb. Zároveň jsou obezřetní vůči online tržištím, u kterých vnímají tlak na nižší ceny zboží a zároveň v nich vidí důvod pro růst cen online reklamy.

Angry Beards: Kosmetika pro chlapy, která boří tabu

Angry Beards: Kosmetika pro chlapy, která boří tabu

Tahle drzá značka kosmetiky pro chlapy se nebojí témat jako pocení, smradlavé nohy nebo „přilepené kule“. Vousáči z Třebíče Angry Beards tak přinesli svěžest nejen na mužská těla, ale i do vlastní komunikace. „Stále je ale nejdůležitější, aby naše výrobky fungovaly. Jinak by si je zákazníci koupili jen jednou. A my chceme, aby se vraceli,“ vysvětluje zapáleně zakladatel Tomáš Čech.

Navštívili jste nás na E-commerce Days v Brně a v Bratislavě

Navštívili jste nás na E-commerce Days v Brně a v Bratislavě

Září a říjen patřily podzimním e-commerce akcím. V Brně a v Bratislavě se uskutečnily konference E-commerce Day pro české a slovenské e-shopaře – a ti na obou navštěvovali i stánek Comgate.

Jakub Ouhrabka přednášel na E-Business Forum

Jakub Ouhrabka přednášel na E-Business Forum

Konferenci E-Business Forum hostilo pražské Centrum současného umění DOX. O tom, jak může platební brána e-shopařům pomoci ušetřit a zároveň navýšit tržby, přednášel ředitel Comgate Jakub Ouhrabka.

Navštivte Comgate a Shipmall na E-commerce Day v Brně

Navštivte Comgate a Shipmall na E-commerce Day v Brně

Velké setkání e-shopařů hostí o nadcházejícím víkendu Brno. Na tradiční konferenci E-commerce Day můžete navštívit i stánky Comgate a Shipmall. Akce se koná v sobotu 21. září v hotelu Courtyard by Marriott.

Nové e-mailové notifikace zvyšují počet dokončených plateb

Nové e-mailové notifikace zvyšují počet dokončených plateb

Předcházejte problémům a získejte více dokončených plateb. Technické nebo jiné potíže na straně zákazníka mohou nákupní proces přerušit, nové pokročilé e-mailové notifikace plátci umožňují, aby platbu snadno dotáhl do konce.

Představili jsme se na ShopCampu

Představili jsme se na ShopCampu

Zajímavá setkání a podnětné informace – to přinesla komunitní e-commerce konference ShopCamp, která se uskutečnila na Fakultě architektury ČVUT v Praze. Nechyběl na ní ani stánek Comgate.

Platební brána nově komunikuje ve 22 jazycích

Platební brána nově komunikuje ve 22 jazycích

Kolik jazyků znáš, tolikrát na platební bráně Comgate zaplatíš. Rodnou řeč nově nabízíme zákazníkům z více než 22 různých zemí – v tolika různých jazycích totiž rozhraní komunikuje. Zboží tak můžete ve svém e-shopu prodávat pohodlně téměř do celé Evropy.

Nový tarif Easy je jednodušší, bez fixního poplatku

Nový tarif Easy je jednodušší, bez fixního poplatku

Představujeme nové tarify platební brány a platebních terminálů. Většině klientů doporučujeme tarif Easy, který se vyznačuje jednoduchostí a předvídatelností nákladů. Navíc nemá žádný fixní poplatek. U tarifu Profi se snížily sazby u nejpoužívanějších platebních metod.

Splátkový prodej Home Credit přímo na platební bráně

Splátkový prodej Home Credit přímo na platební bráně

Novou metodu splátkového prodeje nabízí platební brána Comgate – k poskytovatelům Cofidis a ESSOX přibyl Home Credit, který umožňuje zákazníkům rozložit na splátky nákup v hodnotě 1000 až 100 tisíc korun. Obchodník dostává potvrzení o zaplacení i celkovou částku platby standardně jako při použití jiných platebních metod.

Více konverzí – jak zobrazovat v košíku platební bránu?

Více konverzí – jak zobrazovat v košíku platební bránu?

Většina zákazníků e-shopů poté. co vloží zboží do košíku, svůj nákup nedokončí. Překážek, které je od platby odradí, je několik, a se spoustou z nich může e-shopař něco dělat. Jakou roli v tom hraje zobrazení platební brány v košíku? Obchodník si může vybrat – platební brána Comgate nabízí nejjednodušší integraci i tu nejpokročilejší.

Comgate a Shipmall se představily na veletrhu Reshoper

Comgate a Shipmall se představily na veletrhu Reshoper

V polovině května hostil areál v pražských Letňanech veletrh Reshoper – a Comgate a Shipmall na jedné z největších akcí pro českou a slovenskou e-commerce nemohly chybět. Halou během dne prošly stovky návštěvníků a dost z nich se zastavilo také u našeho stánku.

Pro platbu kartou budou platit nové parametry

Pro platbu kartou budou platit nové parametry

Karetní společnosti Visa a Mastercard upravily pravidla pro parametry platby kartou. Novými povinnými údaji ke každé karetní transakci v prostředí e-commerce jsou jméno plátce a jeho e-mailová adresa nebo telefon. Z pohledu obchodníka tato změna znamená nutnost rozšířit data předávaná prostřednictvím API platební bráně Comgate. Změna vstupuje v platnost od 1. srpna 2024.