8. Klientský portál

Průvodce platební bránou > 8. Klientský portál


Klientský portál

Po podpisu smlouvy obdržíte přístupy do klientského portálu, který najdete na adrese portal.comgate.cz. V klientském portálu mimo jiné uvidíte přehled transakcí, převodů na váš účet a také měsíční vyúčtování. 

Platby zákazníků

V klientském portálu si můžete ověřit aktuální stav plateb a zobrazit si jejich detail. Platby mohou být v těchto stavech: 

  • očekávaná – platba ještě nebyla potvrzena ani zamítnuta, zboží/službu zatím neposkytujte
  • nezaplacená – platba byla zrušena či zamítnuta, zboží neposkytujte
  • zaplacená – platba je potvrzená, zboží můžete poskytnout 
  • převedená – potvrzená platba, která už byla zaslána na váš bankovní účet 
  • refundovaná – transakce vrácena zpět zákazníkovi

Převody a výpisy

Dále si můžete zobrazit přehled denních hromadných převodů na váš bankovní účet a jednotlivé platby zahrnuté v převodu. Také si můžete stáhnout výpisy ve formátu CSV, ABO (.gpc), PDF. K dispozici jsou denní a měsíční soubory. V klientském portálu si také zobrazíte přehled veškerých vystavených EET účtenek, pokud tuto funkci platební brány využíváte.

Nastavení platební brány

V klientském portálu si máte možnost nastavit technické parametry propojení platební brány a vašeho e-shopu, jako například e-mail pro notifikace, návratové URL adresy, IP adresy.

Správa uživatelů

Uživatelské přístupy do klientského portálu si spravujete sami. Uživatel může mít jednu z následujících rolí: 

  • správce organizace – má přístup do všech sekcí a může zakládat další uživatele
  • uživatel – má přístup do všech sekcí, ale nemůže přidávat nového uživatele
  • tester – má přístup k editaci propojení platební brány a náhled na technickou dokumentaci