Platební bránu pro Shoptet aktivujete na dálku. A v dubnu se slevou.

Platební bránu ComGate si zřídíte kompletně na dálku. A pokud váš internetový obchod běží na platformě Shoptet je aktivace extrémně jednoduchá.  Navíc v dubnu platí sleva 20% na jednorázové pořízení našeho Shoptet doplňku.

Platební bránu si pro svůj e-shop zřídíte aktivací doplňku ComGate ve své Shoptet administraci. Následně vás bude kontaktovat náš obchodní tým. Projdeme s vámi proces zřízení platební brány. Podpis smlouvy i vše ostatní probíhá po e-mailu a zadáním údajů do klientského portálu. 

Vše probíhá po e-mailu a zadáváním údajů do klientského portálu.

Obvyklá doba pro spuštění platební brány do ostrého provozu je 14 dní. 

Je také potřeba, aby na stránkách vašeho obchodu byly k dispozici pro nakupující základní dokumenty a údaje:

  • všeobecné obchodní podmínky,
  • reklamační řád, 
  • jméno, adresa a fakturační údaje prodejce

Zde najdete přehled povinných údajů na stránkách e-shopu

V rámci schvalovacího procesu provádíme ověření souladu nabídky obchodu s pravidly karetních asociací a bank. Podívejte se na orientační seznam rizikových a zakázaných oblastí.

V procesu aktivace budete také  potřebovat tyto údaje:

  • scan občanského průkazu a jednoho dalšího dokladu (např. řidičský průkaz nebo pas),
  • číslo bankovního účtu pro zasílání peněz,
  • jména vlastníků s podílem na společnosti 25 % a více
 

Podívejte se také na návod, jak zprovoznit platební bránu ComGate v prostředí Shoptetu.

Těšíme se na vaši novou ComGate platební bránu.

Tým ComGate