Platební bránu pro Shoptet aktivujete na dálku. A v dubnu se slevou.
Platební bránu ComGate si zřídíte kompletně na dálku. A pokud váš internetový obchod běží na platformě Shoptet je aktivace extrémně jednoduchá. Navíc v dubnu platí sleva 20% na jednorázové pořízení našeho Shoptet doplňku.
Platební bránu si pro svůj e-shop zřídíte aktivací doplňku ComGate ve své Shoptet administraci. Následně vás bude kontaktovat náš obchodní tým. Projdeme s vámi proces zřízení platební brány. Podpis smlouvy i vše ostatní probíhá po e-mailu a zadáním údajů do klientského portálu.

Obvyklá doba pro spuštění platební brány do ostrého provozu je 14 dní.
Je také potřeba, aby na stránkách vašeho obchodu byly k dispozici pro nakupující základní dokumenty a údaje:
- všeobecné obchodní podmínky,
- reklamační řád,
- jméno, adresa a fakturační údaje prodejce
Zde najdete přehled povinných údajů na stránkách e-shopu.
V rámci schvalovacího procesu provádíme ověření souladu nabídky obchodu s pravidly karetních asociací a bank. Podívejte se na orientační seznam rizikových a zakázaných oblastí.
V procesu aktivace budete také potřebovat tyto údaje:
- scan občanského průkazu a jednoho dalšího dokladu (např. řidičský průkaz nebo pas),
- číslo bankovního účtu pro zasílání peněz,
- jména vlastníků s podílem na společnosti 25 % a více
Podívejte se také na návod, jak zprovoznit platební bránu ComGate v prostředí Shoptetu.
Těšíme se na vaši novou ComGate platební bránu.
Tým ComGate