Platební metoda bankovní převod

Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady. Bankovní platební tlačítka jsou často využívaná v České republice, na Slovensku a v Polsku. V těchto zemích se 30 až 50 % plateb odehraje právě touto metodou.

Česká republika

V tuzemsku využijete platbu zrychleným bankovním převodem u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank a Fio banky. 

Slovensko

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví je k dispozici také na Slovensku a to pro sedm následujících bank: Slovenské spořiteľňa, ČSOB, Tatra banka, Prima Banka, VÚB Banka, Poštová banka a Fio Banka. 

Polsko

Pro Polsko je na platební bráně k dispozici velké množství bankovních tlačítek. V současné době je jich více než 20: Alior Bank, BNP Paribas Polska, Blik, Bank Millennium, Bank Nowy BFG S.A., Bank Ochrony Środowiska, Bank Pekao, Bank Pocztowy, Banki Spółdzielcze, Credit Agricole, Citi Handlowy, Getin Bank, Idea Bank, ING Bank Śląski, Inteligo, mBank, Nest Bank, Noble Bank, Plus Bank, PKO BP, Santander, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank a Volkswagen Bank.

Platba z pohledu plátce

Po kliknutí na jedno z bankovních tlačítek je zákazník přesměrován do online bankovnictví, ve kterém se mu po přihlášení zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol nebo banku příjemce. Po potvrzení platby v online bankovnictví zákazníkem se e-shop obratem dozví, že platba byla provedena, a že můžete expedovat zboží. Jedná se o garantovanou platbu s okamžitým potvrzením o zaplacení. 

Zrychlený bankovní převod je velmi oblíbený v České republice, na Slovensku a v Polsku. V těchto zemích se 30 až 50 % plateb odehraje právě touto metodou. Proto máme k dispozici bankovní tlačítka také pro polské a slovenské banky.

Výběr platební metody platba zrychleným bankovním převodem.

Restart platby

V případě nekokončení platby může zákazník platbu opakovat do doby, než se mu ji podaří zaplatit. V Klientském portálu  můžete nastavit, po jak dlouhou dobu se budou moci zákazníci vrátit a dokončit platbu. Expirační dobu je možné nastavit na hodnoty 7 dní (výchozí nastavení), 3 dny, 1 den, 3 hodiny nebo 30 minut. Kratší doba je vhodná zejména pro prodej služeb nebo zboží, kde je omezená dostupnost nebo skladová zásoba a před platbou dochází k rezervaci služby nebo zboží pro konkrétního zákazníka.