Povinné údaje na webu

Pro úspěšné spuštění platební brány ComGate je třeba zajistit uvedení povinných údajů na vašich internetových stránkách:

  • subjekt provozovatele stránek, který se shoduje se subjektem ve smlouvě - název společnosti, IČ a adresu sídla 
  • kontaktní údaje - telefonní číslo a e-mail
  • informace o produktu - popis, cena zboží/služeb 
  • všeobecné obchodní podmínky
  • reklamační podmínky (podmínky vrácení zboží, peněz)
  • dodací a platební podmínky
  • informace o ochraně osobních údajů a mimosoudním vyrovnání
  • web musí být zabezpečený protokolem HTTPS
Ikona info

Je vaše zboží/služba povolené pro využití platební brány? Rizikové či zakázané segmenty zboží a služeb naleznete zde.

Pokud si nejste jistí, jak připravit některé z výše uvedených dokumentů, můžete využít předpřipravené univerzální dokumenty. Vzor Všeobecných smluvních podmínek najdete například na stránkách Asociace pro elektronickou komerci. Vzory obchodních podmínek a dalších dokumentů nabízí také e-shopové platformy, například Shoptet nebo OxyShop.

Obchodní podmínky musí kromě údajů o vaší společnosti obsahovat:

  • informace o odstoupení od smlouvy (dle zákona lhůta 14 dní bez udání důvodu)
  • způsob platby, dodání nebo plnění 
  • náklady na dodání produktu

Obchodní podmínky by měly být umístěné na viditelném místě na webu a zahrňte je také jako přílohu e-mailu o potvrzení objednávky. 
Pravidla reklamace ideálně zahrňte do vašich obchodních podmínek. 

Reklamační řád musí obsahovat:

  • jak má zákazník reklamaci ohlásit
  • na jakou adresu má reklamované zboží zaslat
  • za jakých podmínek není možné reklamaci uplatnit
  • potřebné náležitosti (např. reklamační formulář)
  • jakým způsobem bude zákazník ohledně průběhu a následného vyřízení reklamace kontaktován
Ikona info

Nesplnění těchto povinností může mít za následek znemožnění spuštění platební brány.