Restart platby

Funkce platební brány > Restart platby


Co je restart platby? 

Restart platby znamená možnost opakovat neúspěšnou platbu. Pokud zákazník z jakéhokoliv důvodu nedokončí svou platbu na platební bráně, může se k ní znovu vrátit. Platební bráně přímo vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení. 


Díky platební bráně ComGate si může zákazník znovu vybrat platební metodu, kterou chce využít, a také zadat jinou platební kartu. Při zahájení platební transakce přijde zákazníkovi e-mail s odkazem "Zjistit stav platby", přes který může platbu zopakovat. Pokud ještě neopustil rozhraní platební brány, může platbu opakovat rovnou. 

Možnost opakování platby na naší platební bráně se využívá v průměru u 5 % transakcí. Důvody pro nedokončení platby mohou být různé. Například se jedná o překročení denního limitu pro placení na internetu, placení kartou se zablokovanými online transakcemi apod. 

V Klientském portálu ComGate můžete nastavit, po jak dlouhou dobu se budou moci zákazníci vrátit a dokončit platbu. Expirační dobu je možné nastavit na hodnoty 7 dní (výchozí nastavení), 3 dny, 1 den, 3 hodiny nebo 30 minut. Kratší doba je vhodná zejména pro prodej služeb nebo zboží, kde je omezená dostupnost nebo skladová zásoba a před platbou dochází k rezervaci služby nebo zboží pro konkrétního zákazníka.