Služby call centra realizujeme s vědomím hodnoty vašich zákazníků

V našem kontaktním centru se specializujeme na větší dlouhodobé projekty. Staráme sa jednak o akvizici nových zákazníků pro naše partnery, jejich obsluhu po telefonu (infolinky, uvítací hovory, průzkumy, upomínky, retenční hovory) nebo řešení emailových a systémových požadavků. Velmi často pomáháme našim partnerům zvyšovat tržby prostřednictvím doplňkového prodeje dalších služeb jejich současným zákazníkům (cross sell, up sell).

Běžně pracujeme v CRM systémech našich partnerů, čímž garantujeme nejvyšší míru transparentnosti a zabezpečení citlivých údajů. Naši operátoři jsou zaměstnáni na hlavní pracovní poměr, a i díky tomu dosahujeme nízké fluktuace a vysoké kvality poskytovaných hovorů.

Prestaňte obtelefonovávat, začněte prodávat

Telesales už dávno neznamená bezmyšlenkovité obvolávaní tisíců telefonních čísel s jednou nabídkou. Začíná éra sofistikovaného přístupu k oslovení potencionálních zákazníků. Buďte přitom a nabídněte jim to, co právě potřebují, způsobem, který pro ně bude přirozený. V našem call centrum najdete kvalifikované odborníky, solidní přístup a vysokou míru zodpovědnosti při realizaci vašich kampaní.

Více jak 300 operátorů ve 3 pobočkách

Díky tomu dosahujeme vysoké míry dostupnosti služeb.

Infolinka jako obchodní kanál? Nebojíme sa hledat nová řešení a vytěžit na maximum všechny složky vaší současné obchodní strategie. Obchody ozavřené na infolince? Proč ne? Proměna nákladové položky na upsell kanál nemusí být sci-fi. Poradíme vám, jak na to.

Škoda každé minuty, co padne na papírování

Kolik vás měsíčně stojí back office vašich projektů? A jste si jistí, že vaši kolegové opravdu pracují tak efektivně, jak se na první pohled zdá? Využijte jejich sil na něco kreativnějšího, než je zadávání smluv do systému nebo vyplňování tabulek. Zajistíme vám kompletní back office a vy ušetříte nervy i peníze.

S ComGate realizujeme cross sell telemarketingové kampane už od roku 2015. Oceňujeme kvalitné riadenie zo strany supervízorov, záujem vedenia aj zodpovedný prístup jednotlivých operátorov.
Markéto Jandová - ČEZ

Spokojený operátor = spokojený klient

95 % operátorů je zaměstnaných na HPP

45 % operátorov pracuje ve společnosti více než dva roky, 69 % managementu začínalo na pozici operátora

Kdo se na nás spoléhá?