Služby call centra realizujeme s vědomím hodnoty vašich zákazníků

V našem kontaktním centru se specializujeme se na větší dlouhodobé projekty. Pracujeme jak na akvizici nových zákazníků pro naše partnery, tak i na jejich obsluhu po telefonu (infolinky, uvítací hovory, průzkumy, upomínky, retenční hovory) nebo odbavování e-mailů a systémových požadavků. Velmi často pomáháme našim partnerům zvyšovat jejich tržby doprodejem dalších služeb jejich stávajícím zákazníkům (cross sell, up sell).

Běžně pracujeme v CRM systémech našich partnerů, tím garantujeme nejvyšší míru transparentnosti a zabezpečení citlivých dat. Naši operátoři jsou zaměstnáni na hlavní pracovní poměr, i díky tomu dosahujeme nízké fluktuace a vysoké kvality poskytovaných služeb.

Přestaňte obvolávat, začněte prodávat

Call centrum a telesales už dávno neznamená bezmyšlenkovité obvolávání tisícovek telefonních čísel s jednotnou nabídkou. Začíná éra sofistikovaného přístupu k oslovení potenciálních zákazníků. Buďte u toho a nabídněte jim to, co zrovna potřebují, způsobem, který pro ně bude přirozený. V našem call centru najdete kvalifikované odborníky, solidní přístup a vysokou míru zodpovědnosti při realizaci vašich kampaní.

Přes 300 operátorů na 3 pobočkách

Díky tomu garantujeme vysokou míru dostupnosti služeb

Infolinka jako obchodní kanál?

Nebojíme se hledat nová řešení a těžit maximum z každé složky vaší současné prodejní strategie. Obchody uzavřené na infolince? Proč ne. Přeměna nákladové položky v upsell kanál nemusí být sci-fi. Poradíme vám, jak na to.

Škoda každé minuty, co padne na papírování

Kolik vás měsíčně stojí back office vašich projektů? A jste si jistí, že vaši kolegové opravdu pracují tak efektivně, jak můžou? Využijte jejich síly na něco kreativnějšího, než je zadávání smluv do systému nebo vyplňování tabulek. Zajistíme vám kompletní spolehlivý back office a vy ušetříte jednak nervy, ale hlavně peníze.

S ComGate realizujeme cross sell telemarketingové kampaně už od roku 2015. Oceňujeme kvalitní řízení supervizorů, zájem vedení i zodpovědný přístup jednotlivých operátorů.
Markéta Jandová, ČEZ

Spokojený operátor = spokojený klient

95 %operátorů je zaměstnáno na HPP

45 % operátorů pracuje ve společnosti déle než dva roky, 69 % managementu začínalo na pozici operátora

Komu pomáháme s obsluhou zákazníků?

Probereme to u kávy?

Volejte, pište: mail@comgate.cz, + 420 495 855 474