Customer Service Manager

ComGate Payments poskytuje platební řešení širokému spektru zákazníků. Věnujeme se premiovým SMS, online bankovnictví a platebním kartám. Čím jsme zákazníkům užiteční? Dodáváme jim spolehlivé rozhraní pohodlné na užívání, které se postará o většinu platebních kanálů. Zákaznický manažer je hlavním kontaktem pro naše klienty, který zajišťuje přípravu smluvní dokumentace, měsíční fakturaci a zároveň provozní požadavky klientů (nejedná se o aktivní ani pasivní telemarketing). Zajímá vás svět plateb a vše okolo a chcete pomáhat zákazníkům růst? Pojďte do toho s námi a staňte se mistrem podpory našich klientů.

Bude nám to fungovat když:

  • máte zkušenosti s komunikací se zákazníky (ideálně v B2B)
  • nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
  • dokážete aktivně vyřešit požadavky našich klientů
  • máte chuť se podívat i na marketingovou stránku věci a ovlivnit komunikaci směrem k zákazníkům ve spolupráci s marketingovým týmem
  • vám nedělá problém multitasking a práce pod tlakem
  • dokážete vyzrát na interní systémy a v práci si budete udržovat pořádek a logiku

Co by nemělo chybět ve Vašem CV?

  • SŠ či VŠ vzdělání (vhodné pro absolventy)
  • praxi v oblasti zákaznického servisu v B2B výhodou
  • znalost anglického jazyka psanou i mluvenou formou
  • pečlivost, vysokou míru pracovního nasazení, zodpovědnost, samostatnost
  • flexibilitu a schopnost se rychle učit novým věcem
  • schopnost týmové práce, ochotu a dobré komunikační dovednosti
  • výbornou znalost MS Office

Proč se stát součástí našeho týmu?

  • motivující finanční ohodnocení
  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé využívání, stravenky, výhodné tarify pro volání pro vaši rodinu a známé
  • stabilitu větší společnosti
  • moderní pracovní prostředí v centru Hradce Králové (AUPARK)
  • 25 dní dovolené a sick days

Nástup ihned či dle dohody.

Chcete se do toho pustit s námi? Posílejte CV a motivační dopis co nejdříve a to na adresu: tereza.machackova@comgate.cz. Budeme se těšit!

V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do tří týdnů od zaslání Vaší odpovědi, nebyl/a jste vybrán/a do prvního kola výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

Rádi Vás pozveme na kávu a poznáme osobně.