EET v platební bráně

EET v platební bráně zahrnuje:

  • evidenci transakcí uskutečněných platební bránou
  • vystavení datové zprávy Finanční správě
  • zajištění komunikace s Finanční správou a přijetí unikátního kódu
  • vystavení elektronické účtenky - posíláme ji vám a vašemu koncovému zákazníkovi (e-mail)
  • v případě refundace dojde k stornování účtenky v systému Finanční správy
  • administrační rozhraní pro ruční zadávání tržeb a odesílání účtenek

Pokud jste neplátce DPH, tak je výše zmíněný postup ve vašem případě konečný.

Pokud jste plátce DPH, nabízíme řešení evidence tržby s 21% nebo 15% DPH. Pokud navíc poskytujete vouchery, máte kombinaci různých sazeb DPH, nebo spadáte do segmentu cestovních kanceláří, nabízíme vám rozšíření komunikačního protokolu pro sdílení všech nezbytných údajů pro evidenci a vystavení účtenek.

Jak provedu aktivaci EET v platební bráně ComGate?

Aktivaci EET provedete v existujícím administračním rozhraní platební brány na adrese https://portal.comgate.cz/.

Doporučujeme vám si s předstihem vytvořit na stránkách daňového portálu autentizační údaje do EET nebo zažádat o ně na finančním úřadě. Takto získaný certifikát následně nahrajete do EET modulu v administračním rozhraní platební brány.

Další informace k EET v platební bráně naleznete zde.