Naše platební brána zahrnuje řešení EET, za 0,- Kč

Připravili jsme proto pro vás řešení, se kterým EET zvládnete. Evidence EET a vystavování elektronických účtenek se týká následujících způsobů plateb:

  • platba kartou přes platební bránu
  • platba kartou na terminálu v prodejně
  • platba hotovosti

Platby přes platební tlačítko a dobírku (pokud dopravce dobírku následně převádí bezhotovostně na váš účet) jsou od evidence osvobozeny.

V rámci poskytovaných platebních služeb řešíme našim zákazníkům i evidenci EET. V rámci evidence poskytujeme následující služby:

  • evidence transakcí uskutečněných přes platební bránu
  • vystavujeme datovou zprávu Finanční správě
  • zajišťujeme komunikaci s Finanční správou a přijetí unikátního kódu
  • vystavujeme elektronickou účtenku, posíláme ji vám a vašemu koncovému zákazníkovi (e-mail)
  • v případě refundace zajišťujeme stornování účtenky v systému Finanční správy
  • poskytujeme administrační rozhraní pro ruční zadávání tržeb a odesílání účtenek

Pokud jste neplátce DPH, tak je výše zmíněný postup ve vašem případě končený.

Pokud jste plátce DPH, nabízíme řešení evidence tržby s 21% nebo 15% DPH. Pokud navíc poskytujete vouchery, máte kombinaci různých sazeb DPH, nebo spadáte do segmentu cestovních kanceláří, nabízíme vám rozšíření komunikačního protokolu pro sdílení všech nezbytných údajů pro evidenci a vystavení účtenek.

Aktivaci EET provedete v existujícím administračním rozhraní platební brány na adrese https://portal.comgate.cz/.

Doporučujeme vám s předstihem si vytvořit na stránkách daňového portálu autentizační údaje do EET nebo zažádat o ně na finančním úřadě. Takto získaný certifikát následně nahrajete do EET modulu v administračním rozhraní platební brány.

Peníze vám pošleme obratem na bankovní účet za 0 Kč

Jsme procesor plateb, neprovozujeme elektronickou peněženku