Jak zprovoznit platební bránu ComGate na platformě FastCentrik

Aktivace platební brány, zřízení služby

Nejprve se musíte stát naším zákazníkem - uživatelem platební brány ComGate. Nejjednodušší je vyplnit tento formulář. Jakmile tak učiníte, automaticky se s vámi spojí náš obchodní tým a provede vás procesem aktivace platební brány.

Nejprve dostanete e-mailem smlouvu k potvrzení. Dalším krokem je vytvoření přístupu do klientského portálu, identifikace zákazníka a kontrola náležitostí, které musí váš e-shop obsahovat. S přístupem do klientského portálu můžete přejít k samotnému nastavování platební brány.

Nastavení na platformě FastCentrik

V administraci vašeho e-shopu najdete veškeré nastavení v této sekci: Nastavení/Aplikace 3. stran/Platební brány/ComGate. Zde je nastavení rozděleno do dvou okruhů: ComGate – platební brána a ComGate – návratové URL.

Do Klientského portálu ComGate se přihlásíte pomocí údajů, které vám po uzavření smlouvy vygeneruje a zašle náš obchodní zástupce na této adrese.

Následně můžete v klientském portálu ComGate začít s nastavením platební brány. Detailní informace k nastavení platební brány na platformě FastCentrik naleznete v podrobném návodu.


Kontakt na technicou podporu: helpdesk@netdirect.cz