Jak probíhá integrace platební brány

1. Zašleme vám osobní přístupy.

Po podpisu smlouvy od nás obdržíte přístupové údaje do klientského portálu, ve kterém vám pomůžeme nastavit komunikaci e-shopu s platební bránou ComGate. Klientský portál následně bude sloužit i pro přehledy příchozích plateb a denních převodů na váš účet. Zároveň v klientském portálu nastavíte technické parametry propojení mezi vaším e-shopem a platební bránou. Popis nastavení klientského portálu.

2. Pomůžeme Vám s integrací

Pokud využíváte služeb některé ze spolupracujících platforem pro e-shopy, proces propojení nebude z vaší strany vyžadovat žádné programování. Implementaci platební brány Vám chceme maximálně usnadnit, proto spolupracujeme s většinou e-shop platforem.

V opačném případě máte výhodu podpory, zejména podrobný popis API. K dispozici dostanete také ukázkovou implementaci, v níž můžete vše podrobně prozkoumat a ověřit správnost nastavení.

3. Testování platební brány

Společně provedeme testování platební brány. Pro tyto účely máme připraveno testovací prostředí a podrobný návod, který Vám s testováním pomůže.

Během testování můžete také jednoduše sledovat log chyb příslušného propojení, prohlédnout si výpis testovacích plateb včetně detailního výpisu HTTP komunikace dané platby. Vedle testování také ověříme dodržování požadavků platebních asociací VISA a MasterCard.

4. Startujeme ostrý provoz

Ve spolupráci s Vámi spustíme platební bránu a začne její ostrý provoz. Popis provozu platební brány z pohledu kupujícího i z pohledu e-shopu ve smyslu kroků platby nebo toku peněžních prostředků naleznete v sekci proces plateb.

Náš zákaznický servis je Vám samozřejmě kdykoli k dispozici.