Akceptace e-stravenek Edenred

V případě, že ve vaší provozovně máte zájem přijímat elektronické stravenky Edenred, níže naleznete podrobný návod.

Nemáte-li dosud s Edenred smlouvu o akceptaci karet

Pokud dosud nemáte s Edenred smlouvu o akceptaci plateb, nejlepším postupem je provést registraci na stránkách edenred.cz jako partner a po přihlášení kliknout na "Nová smlouva".

Smlouvu lze vyplnit elektronicky a odeslat na obchodní oddělení. Žádost o uzavření smlouvy lze řešit i e-mailem na adrese partnerske-cz@edenred.com. Do e-mailu je třeba uvést jméno, příjmení, IČ a telefonní kontakt na vás.

Postup pro akceptaci

Poukázky i karty Edenred můžete začít přijímat ihned po podpisu smlouvy. Pokud přijímáte platby kartami Ticket Restaurant Card a Edenred Benefits Card na bankovním terminálu, vždy prosím sdělte zákaznickému oddělení změnu terminálu nebo dokoupení nového terminálu a jeho MID kód. MID kód (Merchant ID neboli číslo obchodníka) vám sdělíme při aktivaci platebního terminálu ComGate. Pro každý terminál je nutná aktivace. Aktivace probíhá na dálku, bez ní však není možné kartami na terminálu platit.

Stávající klienti a aktivace nového MID

Aktivace MIDu lze provést i po telefonu. Stačí, když zavoláte na číslo 234 662 340. V IVR volbě zvolíte nejprve 3 (existující partner) a následně 7 (ostatní dotazy). Operátorovi sdělíte, že potřebujete aktivovat nový MID. Stačí jim říct IČ a jméno společnosti. Následně ověří, jaké již mají zadané MIDy. Pokud zde není ten nový, tak jim ho postačí nahlásit. Aktivace proběhne následující pracovní den.

V případě nefungující akceptace stravenkových karet zavolejte na infolinku Edenred: +420 234 662 340. Infolinka je v provozu ve dnech Po-Pá 8:00-17:00 hod.