Vítejte na palubě

Informace pro nováčky

Kdo jsme?

Jsme outsourcingová společnost a máme celkem 5 divizí - interaktivní marketing, call centrum, direct sales, logistiku, platební bránu a informační technologie. Spolupracujeme na významných projektech našich důležitých klientů jako je ČEZ, AIG, UPC, Pilsner Urquell, Kofola a mnoho dalších...

Jak vidíš, je tu velký a diverzifikovaný prostor pro tvůj kariérní růst a v tom tě rádi podpoříme.

Marketing

Naše marketingové oddělení se zabývá propagací výrobků a služeb velkých společností. Za dveřmi pražské kanceláře tedy vznikají nápady na věrnostní soutěže, možnosti pobavení zákazníků a dalších aktivit, které budou mít za výsledek to, že si je budeme vždy pamatovat. A s kým spolupracujeme? Tak mezi významné partnery patří například Kofola, Pilsner Urquell, Benzina, Gambrinus.

Call Centrum

V našem kontaktním centru pracují konzultanti, kteří buď obsluhují příchozí i odchozí hovory zákazníků našich partnerů, jako je ČEZ, Philip Morris, Europ Assistance, UPC, Skylink nebo odbavují emaily. Tato divize je

Direct Sales

Tým našich obchodníků vyráží denně po celém Česku do terénu a prodávají produkty telekomunikační služby, energií a pojištění.

Logistika

Tým logistiky zajišťuje skladování a expedici zboží pro e-shop. Naše sklady se nachází v Praze, Opočínku u Pardubic a na Slovensku v Bratislavě.

Platební brána

Platební divize procesuje transakce. Provozuje standardní brány a také platební řešení na míru zejména pro zadavatele z oblasti utilit a finančních institucí.

Informační technologie

Divize IT řeší vývoj aplikací s využitím především open source technologií, propojení našich systémů se systémy zákazníků, následně pak i správu a provoz systémů

Jsme tu pro Vás!

A ve Vašich rolích Vás budeme vždy podporovat. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

Jakub Ouhrabka

Managing Director
jakub.ouhrabka@comgate.cz
+420 737 264 617

Nikolaj Šťáhlavský

Business Development Manager
nikolaj.stahlavsky@comgate.cz
+420 603 815 320

Lucie Souralová

Business Unit Director - Logistics & Fulfillment
lucie.souralova@comgate.cz
+420 731 433 871

Adam Koudelka

Business Unit Director - Call Centre
adam.koudelka@comgate.cz
+420 731 433 866

Jan Hanzlík

Business Unit Director - Payments Solutions
jan.hanzlik@comgate.cz
+420 737 264 613

Pavel Uhlíř

Business Unit Director - Direct Sales
pavel.uhlir@comgate.cz
+420 770 142 395

Ivana Slezáková

Head Accountant
ivana.slezakova@comgate.cz
+420 603 488 330

Váš názor je pro nás důležitý.

Proto se na nás kdykoliv obraťte s Vašemi potřebami, postřehy, prosbou o podporu nebo pomoc a vlastně čímkoliv. Dát nám vědět můžete prostřednictvím níže umístěného formuláře. Obrátit se také můžete na členy našeho nadačního fondu ComGate.

Táhneme za jeden provaz...

Jsme na trhu patnáct let a je nás dohromady přes 400. Zakládáme si na kvalitě námi poskytovaných služeb a naši klienti jsou pro nás na prvním místě. Uvědomujeme si, že práce u nás není vždy jednoduchá a některé úkoly můžou být opravdu náročné. Bez našich kolegů bychom se neobešli a proto chceme, aby i oni byli šťastní a za svoji práci vždy férově odměnění. Naši zaměstnanci jsou naše necennější bohatství a proto si je chceme hýčkat.

Nadační fond pro Vás od Vás!

Hlavním cílem nadačního fondu je pomáhat zaměstnancům skupiny ComGate a jejich rodinným příslušníkům, kteří se ocitli v nepříznivé životní situaci, a to zejména bezúročnou půjčkou, darem nebo jinou formou pomoci podle charakteru situace, například osobním zapojením zaměstnanců skupiny ComGate. Více informací o nadačním fondu naleznete zde.

Podpora lokálních projektů a komunit

Rádi se podílíme na dobrých skutcích v rámci lokality, kde působíme. Proto každoročně podporujeme projekty neziskových organizací např. útulky pro opuštěná zvířata, zdravý životní styl, dětské domovy a divadla pro děti.

Péče o zaměstnance

Staráme se o to, aby naši zaměstnanci byli v práci šťastní. Pořádáme třeba osvěžující dny, vyvíjíme systém benefitů, každoročně se inspirujeme novými nápady, které vychází z průzkumu spokojenosti. Snažíme se, aby pracovali v krásných a čistých prostorech s dostatkem tekutin a s komfortními zónami.

Kariérní růst

Naše společnost roste a nebylo by to možné realizace kariérního rozvoje našich zaměstnanců. Proto se snažíme naše kolegy podporovat v jejich ambicích na sobě pracovat a společně dosahovat stále vyšších cílů.

Akce pro zaměstnance

Kromě pravidelných team buildingů, vánočních večírků, výletů třeba na jachtě k moři, každoročně také slavíme významná výročí našich zaměstnanců a snažíme se jim pracovní dobu zpestřit, jak jen to jde.

Přiveď je k nám!


Znáš někoho, komu by se u nás mohlo líbit? Kdo by byl s námi v týmu na jedné vlně? Tak neváhej a spoj ho s naším HR oddělením. Odměna za doporučení nemine!

Vyrostli jsme s ComGate!

Lucka, Sales Director

,,Do Comgate jsem přišla v létě roku 2013 jako obchodní zástupce, původně pro divize logistiky a callcentra. Následující rok jsem přestoupila do obchodního týmu plateb, který jsem po cca roce dostala na starost. Na konci roku 2015 se můj obchodní tým začal věnovat akvizici pro logistiku, především do nově otevřeného skladu v Praze, který jsme v průběhu roku 2016 z velké části zaplnili novými klienty. Od září 2017 řídím divizi logistiky. V Comgate si cením především skvělých a zodpovědných lidí, kteří mají týmového ducha a příležitosti uplatnit se a růst v rámci firmy."

Honza, IT & Reporting Specialist

,,V ComGate jsem od listopadu 2016, kdy jsem začínal na pozici konzultanta zákaznické linky ČEZ. Pak se naskytla možnost stát se IT, a tak jsem neváhal. Na ComGatu mě nejvíc baví přátelská atmosféra a samozřejmě i práce, kterou dělám. Dále vstřícnost k nováčkům, kdy se nehledí pouze na zkušenosti (neměl jsem žádnou předchozí zkušenost ze zaměstnání). Motivaci jsem získal už na škole, chtěl jsem pracovat ve svém oboru. Měl jsem možnost dostat pozici, kterou jsem chtěl a navíc ve firmě, kde jsem spokojený, proto jsem na výběrovém řízení „oprášil“ znalosti a doufal, že to klapne! Práce v CG mi přinesla a stále přináší zkušenosti a znalosti nejen o této pozici, ale celkově i o chodu call centra. Pasivní linka obohatila moji slovní zásobu a komunikační dovednosti."

Lenka, Head of Quality Team

,,Jak jsem vyrostla v Comgate… To je dlouhý příběh, ale slovo vyrostla ho vystihuje J Zní to přesně, protože já jsem zde opravdu vyrostla. Comgate mě vychovává, učí a žene kupředu. Je to jako včera, kdy jsem jako čerstvá absolventka, nezkušená a vyděšená seděla na červené pohovce a rozhodovala se, zda do toho všeho mám jít. A řekla jsem si, proč ne.

A tak jsem 9. 10. 2010 nastoupila do svého prvního zaměstnání na pozici telefonní operátor prodejní linky UPC. Neměla jsem vůbec tušení, co je to za firmu, co budu prodávat, jak vše funguje, ale nebála jsem se. Díky přístupu všech lidí na školení a v provozu jsem měla podporu a věřila jsem, že vše zvládnu. A taky že ano. Během dvou let jsem pracovala na prodejních linkách, pasivních linkách KC, back office a nasbírala jsem mnoho zkušeností, které jsem poté využila při přechodu na pozici interního trenéra.

Jako trenérka jsem měla za úkol své zkušenosti a dovednosti v co největší míře předávat ostatním kolegům, učit je novému, vymýšlet nové strategie a vzdělávat je. Díky ostatním trenérům z týmu, kteří zde pracují, pracovali, jsem měla možnost na sobě pracovat a rozvíjet se.

I díky nim jsem po třech letech dostala příležitost vzít si tento tým pod svá křídla a vybudovat stabilní Tým kvality, který má za úkol jako jednu z mnoha služeb Comgate zajišťovat našim klientům vysokou kvalitu našich hovorů, školení a operátorů. A jsem na ně pyšná, protože tento úkol zvládají na jedničku :).

A je to... Je to sedm let a svého rozhodnutí z červené pohovky nelituji. Comgate je pro mě rodina, škola a jistota. Samozřejmě na prvním místě je odváděná práce, ale mezi tím jsem zde našla lidi, kteří se pro mě stali víc než jen pracovními kolegy. A právě oni mi dodávají sílu, chtít stále víc a být stále lepší."

​Bára, Customer Service Manager

,,Do ComGate jsem vkročila prvně ​někdy v mých 16-ti letech, kdy jsem na týden zaskakovala na recepci, poté jsem během školy působila jako telefonní operátor na aktivu i pasivu. ​Od října 2013​ jsem nastoupila na plný úvazek jako Office Assistant v call centru. V březnu 2015 mi byla nabídnuta pozice Customer service manager v oddělení plateb, kde působím dodnes. Na ComGate mě nejvíc baví lidi! Je tu totiž seskupení těch nejlepších. :)"

Martina, Head of Customer Service

,,Do ComGate jsme nastoupila v dubnu 2008, musím uvést, že "na přechodnou dobu tříměsíčky" :D, a to na základě doporučení kamarádky, která zde pracovala a byla z CG nadšená. Na callcentru jsem pak zůstala střídavě na aktivu a back office 5 let. Poté jsem dostala nabídku na pozici Customer Service Manager v Agmo a.s., kam jsem nastoupila v lednu 2013. Postup na Head of Customer Service mě překvapil v červnu loňského roku 2016, a na této pozici bojuji do teď. Každopádně nelituji a díky tomu všemu mám príma kolegy, přátelé a stále nové pracovní zkušenosti."

První den v nové práci

Už už jste skoro naší právoplatnou součástí! Co všechno zařídit a jak to bude první den probíhat?

Co s sebou?

  • OP, číslo účtu
  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • zápočtový list z posledního zaměstnání
  • výpis z trestního rejstříku
  • pokud si budete uplatňovat slevu na dani za děti, tak také rodný list dítěte a buď potvrzení zaměstnavatele druhého z rodičů, že není sleva uplatňována jemu nebo rozsudek, že je dítě ve vaší péči.
  • pokud si budete uplatňovat slevu na studenta, tak potvrzení o studiu
  • posudek od závodního lékaře (formulář u nadřízeného/HR oddělení)

Benefity

Stravenky

3 Sick Days

Oslava výročí

Akce pro zaměstnance