Vítejte na palubě

Informace pro nováčky

Kdo jsme?

Jsme outsourcingová společnost a máme celkem 5 divizí - interaktivní marketing, call centrum, direct sales, logistiku, platební bránu a informační technologie. Spolupracujeme na významných projektech našich důležitých klientů jako je ČEZ, AIG, UPC, Pilsner Urquell, Kofola a mnoho dalších...

Jak vidíš, je tu velký a diverzifikovaný prostor pro tvůj kariérní růst a v tom tě rádi podpoříme.

Marketing

Naše marketingové oddělení se zabývá propagací výrobků a služeb velkých společností. Za dveřmi pražské kanceláře tedy vznikají nápady na věrnostní soutěže, možnosti pobavení zákazníků a dalších aktivit, které budou mít za výsledek to, že si je budeme vždy pamatovat. A s kým spolupracujeme? Tak mezi významné partnery patří například Kofola, Pilsner Urquell, Benzina, Gambrinus.

Call Centrum

V našem kontaktním centru pracují konzultanti, kteří buď obsluhují příchozí i odchozí hovory zákazníků našich partnerů, jako je ČEZ, Philip Morris, Europ Assistance, UPC, Skylink nebo odbavují emaily. Tato divize je

Direct Sales

Tým našich obchodníků vyráží denně po celém Česku do terénu a prodávají produkty telekomunikační služby, energií a pojištění.

Logistika

Tým logistiky zajišťuje skladování a expedici zboží pro e-shop. Naše sklady se nachází v Praze, Opočínku u Pardubic a na Slovensku v Bratislavě.

Platební brána

Platební divize procesuje transakce. Provozuje standardní brány a také platební řešení na míru zejména pro zadavatele z oblasti utilit a finančních institucí.

Informační technologie

Divize IT řeší vývoj aplikací s využitím především open source technologií, propojení našich systémů se systémy zákazníků, následně pak i správu a provoz systémů

Jsme tu pro Vás!

A ve Vašich rolích Vás budeme vždy podporovat. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

Jakub Ouhrabka

Managing Director
jakub.ouhrabka@comgate.cz
+420 737 264 617

Nikolaj Šťáhlavský

Business Development Manager
nikolaj.stahlavsky@comgate.cz
+420 603 815 320

Lucie Souralová

Business Unit Director - Logistics & Fulfillment
lucie.souralova@comgate.cz
+420 731 433 871

Adam Koudelka

Business Unit Director - Call Centre
adam.koudelka@comgate.cz
+420 731 433 866

Jan Hanzlík

Business Unit Director - Payments Solutions
jan.hanzlik@comgate.cz
+420 737 264 613

Pavel Uhlíř

Business Unit Director - Direct Sales
pavel.uhlir@comgate.cz
+420 770 142 395

Tereza Macháčková

HR Manager
tereza.machackova@comgate.cz
+420 728 974 156

Ivana Slezáková

Head Accountant
ivana.slezakova@comgate.cz
+420 603 488 330

Váš názor je pro nás důležitý.

Proto se na nás kdykoliv obraťte s Vašemi potřebami, postřehy, prosbou o podporu nebo pomoc a vlastně čímkoliv. Dát nám vědět můžete prostřednictvím níže umístěného formuláře. Obrátit se také můžete na členy našeho nadačního fondu ComGate.

Táhneme za jeden provaz...

Jsme na trhu patnáct let a je nás dohromady přes 400. Zakládáme si na kvalitě námi poskytovaných služeb a naši klienti jsou pro nás na prvním místě. Uvědomujeme si, že práce u nás není vždy jednoduchá a některé úkoly můžou být opravdu náročné. Bez našich kolegů bychom se neobešli a proto chceme, aby i oni byli šťastní a za svoji práci vždy férově odměnění. Naši zaměstnanci jsou naše necennější bohatství a proto si je chceme hýčkat.

Nadační fond pro Vás od Vás!

Hlavním cílem nadačního fondu je pomáhat zaměstnancům skupiny ComGate a jejich rodinným příslušníkům, kteří se ocitli v nepříznivé životní situaci, a to zejména bezúročnou půjčkou, darem nebo jinou formou pomoci podle charakteru situace, například osobním zapojením zaměstnanců skupiny ComGate. Více informací o nadačním fondu naleznete zde.

Podpora lokálních projektů a komunit

Rádi se podílíme na dobrých skutcích v rámci lokality, kde působíme. Proto každoročně podporujeme projekty neziskových organizací např. útulky pro opuštěná zvířata, zdravý životní styl, dětské domovy a divadla pro děti.

Péče o zaměstnance

Staráme se o to, aby naši zaměstnanci byli v práci šťastní. Pořádáme třeba osvěžující dny, vyvíjíme systém benefitů, každoročně se inspirujeme novými nápady, které vychází z průzkumu spokojenosti. Snažíme se, aby pracovali v krásných a čistých prostorech s dostatkem tekutin a s komfortními zónami.

Kariérní růst

Naše společnost roste a nebylo by to možné realizace kariérního rozvoje našich zaměstnanců. Proto se snažíme naše kolegy podporovat v jejich ambicích na sobě pracovat a společně dosahovat stále vyšších cílů.

Akce pro zaměstnance

Kromě pravidelných team buildingů, vánočních večírků, výletů třeba na jachtě k moři, každoročně také slavíme významná výročí našich zaměstnanců a snažíme se jim pracovní dobu zpestřit, jak jen to jde.

Přiveď je k nám!


Znáš někoho, komu by se u nás mohlo líbit? Kdo by byl s námi v týmu na jedné vlně? Tak neváhej a spoj ho s naším HR oddělením. Odměna za doporučení nemine!

První den v nové práci

Už už jste skoro naší právoplatnou součástí! Co všechno zařídit a jak to bude první den probíhat?

Co s sebou?

  • OP, číslo účtu
  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • zápočtový list z posledního zaměstnání
  • výpis z trestního rejstříku
  • pokud si budete uplatňovat slevu na dani za děti, tak také rodný list dítěte a buď potvrzení zaměstnavatele druhého z rodičů, že není sleva uplatňována jemu nebo rozsudek, že je dítě ve vaší péči.
  • pokud si budete uplatňovat slevu na studenta, tak potvrzení o studiu
  • posudek od závodního lékaře (formulář u nadřízeného/HR oddělení)

Bezpečnost práce a požární ochrana

Před nástupem do práce Vám většinou pošleme přístupy k absolvování bezpečnostních školení. Doklady o tom, že jste je úspěšně zdodali spolu následně vytiskneme a podepíšeme, abychom je mohli založit do Vaší osobní složky.

Jaké školení budete absolvovat? Záleží na tom, jakou roli budete zastávat, ale většinou jde o: První pomoc, požární ochranu, bezpečnost práce, školení pro řidiče, ochranu informací, ochranu osobních údajů, praní špinavých peněz.

BOZP a PO ve zkratce

  • zákon č. 258/2000 Sb. (o ochraně veřejného zdraví) kategorie první - není pravděpodobný nepříznivý vliv na zdraví
  • poplachová směrnice umístěná ve veřejných prostorech nebo kuchyňkách
  • vždy ohlásit kde, co hoří (ohlašovna požárů - 702 129 959)
  • na všech pobočkách máme manuální hlásiče požáru (červené rámečky)
  • v případě evakuace je přísný ZÁKAZ POUŽÍVÁNÍ VÝTAHŮ
  • únikové cesty značeny
  • ujistěte se, že vždy víte, kde je shromažďovací místo v případě evakuace

Prostředky požární ochrany

  • Nouzové osvětlení
  • Hasící přístroj
  • Požární hydranty
  • Elektrická požární signalizace

První pomoc

  • ujistěte se, kde se nachází lékárničky

Hlášení mimořádných událostí

  • Zaměstnanci bezokladně ohlašují pracovní úraz svému nadřízenému
  • Zaměstnanci bezokladně ohlašují závady nebo podezření na závady svému nadřízenému

Benefity

Stravenky

3 Sick Days

Oslava výročí

Akce pro zaměstnance