
5 000 klientů
Mezi našimi klienty najdete zvučná jména i začínající obchodníky. Měsíčně k nám přichází stovky firem.
Férové ceny
Naše ceny neschováváme, najdete je na webu. S růstem tržeb vám automaticky snižujeme sazby.
Online podpora
Podpora při aktivaci a provozu platební brány po telefonu, mailu a online chatu. Požadavky odbavujeme do 24 h.










Sazba klesá s objemem transakcí
Procento i výše měsíčního poplatku platební brány se automaticky snižuje podle vašeho objemu transakcí.
Kompletní sazebník platebních služeb naleznete zde.
Vlastnosti platební brány
Elektronická smlouva
- uzavření on-line, na dálku
- žádné aktivační poplatky
- možnost ukončení smlouvy bez sankcí a poplatků
Podpora aktivace a provozu platební brány
- telefonický kontakt (8:00 - 18:30): +420 228 224 267
- online chat na webu a v klientkém portálu (8:00 - 18:30)
- e-mailový kontakt: platby-podpora@comgate.cz
- podpora při kompletaci podkladů a dokumentů ke smlouvě
- vzorové dokumenty pro doplnění údajů na web
- podpora pro nastavení parametrů při aktivaci platební brány na e-shop platformách
- technická podpora při implementaci API rozhraní (pro open source platformy)
- podpora při testování a spuštění platební brány do ostrého provozu
Propojení na e-shop
- platební brána je integrována do více než 100 komerčních e-shop platforem
- integrace do e-shop řešení pomocí API
- pluginy třetích stran pro integraci platební brány do open source platforem
Sazby a poplatky
- transparentní sazebník na webu
- aktivace platební brány zdarma
- automatické snižování poplatků z transakcí s růstem měsíčních objemů plateb
- automatické snižování měsíčních poplatků s růstem objemů plateb
- pro stanovení poplatku z transakcí se objemy plateb na platební bráně a platebních terminálech sčítají
- žádné fixní poplatky u transakcí na běžných spotřebitelských platebních kartách
- převody tržeb denně a zdarma na libovolný bankovní účet v Česku nebo na Slovensku
- žádné sankce za nižší objemy transakcí
- žádné poplatky za zrušení platební brány
Smluvní dokumenty
Platební metody a měny
- akceptace platby kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club
- zrychlené bankovní převody (platební tlačítka) všech významných bank v Česku, Polsku a na Slovensku
- platby v měnách CZK, EUR, PLN, HUF, USD, GBP, HRK a RON, NOK a SEK
Funkce platební brány
- refundace platby
- urgence nedokončené platby
- platební link do e-mailu
- storno nedokončené platby
- dynamická expirace platby
- zapamatování karetních údajů na platební bráně pro pohodlné další nákupy
- opakované platby, například pro předplatné s pravidelným strháváním prostředků z karty plátce
- responzivní vzhled pro platbu z mobilů, tabletů i PC
- vzhled platební brány na míru
- klientský portál pro nastavení propojení platební brány, evidenci transakcí a plateb na bankovní účet
- EET v platební bráně
Brána do zahraničí
- platební brána umožňuje platbu v 10 měnách - CZK, EUR, PLN, HUF, USD, GBP, HRK, RON, NOK a SEK
- platební brána je k dispozici v 12 jazycích - v češtině, slovenštině, angličtině, němčině, francouzštině, polštině, maďarštině, chorvatštině, slovinštině, rumunštině, norštině a švédštině
- peněžní prostředky v cizích měnách posíláme na účet obchodníka v měně platby (konverze na straně klienta)
Propojení na účetnictví
- přenos dat do účetního SW pomocí standardního formátu ABO (soubory s příponou .gpc), CSV nebo PDF
- denní a měsíční výpisy plateb
- volba mezi účtováním jednotlivých nebo souhrnných poplatků za zvolené období
- propojení a komfortní import dat do SW Pohoda Stormware, SW ABRA FlexiBee, Money S3, iÚčto.cz
- návody na účtování transakcí z platební brány
Bezpečnost a regulace
- licence Platební instituce udělená Českou národní bankou
- registrace u Národní banky Slovenska
- PCI DSS Level 1 certifikace
- registrace u platebních organizací VISA a Mastercard
- dohled ze strany České národní banky a FAÚ
Klienti o nás řekli
Za dobu, co se společností ComGate spolupracujeme, můžeme na řešení platební brány vyzdvihnout především její spolehlivost, kterou potvrzuje i pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků. Při rozjezdu jsme ocenili snadnou implementaci platební brány do našeho e-shopu.
Další hodnocení naleznete zde.
Nezávazná objednávka
24 h
Po odeslání požadavku se vám ozveme nejpozději do druhého pracovního dne.
14 dní
Obvyklá doba pro zprovoznění platebních služeb je 14 dní.
Vyplněním formuláře můžete objednat jak platební bránu, tak i platební terminál.
Volejte +420 228 229 582
v pracovní dny 8:00 - 18:30