Specialista klientského servisu

Do naší kanceláře v centru Hradce Králové právě teď hledáme parťáka/čku na pozici Specialista klientského servisu.
Specialista klientského servisu je hlavním kontaktem pro naše klienty, který zajišťuje přípravu smluvní dokumentace, měsíční fakturaci a zároveň provozní požadavky klientů (nejedná se o aktivní ani pasivní telemarketing). Zajímá vás svět plateb a vše okolo a chcete pomáhat zákazníkům růst? Pojďte do toho s námi a staňte se mistrem podpory našich klientů.

Bude to fungovat, když:

  • máte zkušenosti s komunikací se zákazníky (ideálně v B2B)
  • nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
  • dokážete aktivně vyřešit požadavky našich klientů
  • máte chuť se podívat i na marketingovou stránku věci a ovlivnit komunikaci směrem k zákazníkům ve spolupráci s marketingovým týmem
  • vám nedělá problém multitasking a práce pod tlakem
  • dokážete vyzrát na interní systémy a v práci si budete udržovat pořádek a logiku

Co čekáme, že bude obsahovat vaše CV?

  • SŠ či VŠ vzdělání (vhodné pro absolventy)
  • praxi v oblasti zákaznického servisu v B2B výhodou
  • středně pokročilá znalost anglického jazyka psanou i mluvenou formou 
  • pečlivost, vysokou míru pracovního nasazení, zodpovědnost, samostatnost
  • flexibilitu a schopnost se rychle učit novým věcem
  • schopnost týmové práce, ochotu a dobré komunikační dovednosti
  • výbornou znalost MS Office

Co vám nabídneme?

  • motivující finanční ohodnocení
  • možnost kariérního růstu
  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé využívání
  • 6 týdnů dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 Kč, MultiSport kartu, výhodné tarify pro volání pro vaši rodinu a známé
  • pravidelný doping v podobě kafe, čaje nebo něčeho sladkého
  • stabilitu větší společnosti a přátelský kolektiv
  • moderní pracovní prostředí v centru Hradce Králové (5 min. pěšky od vlakového nádraží, 10 min. od Terminálu)

Nástup ihned či dle dohody.

Chcete se do toho pustit s námi? Posílejte CV a motivační dopis na tereza.medasova@comgate.cz. Budeme se těšit!