Specialista zákaznickýcch služeb

Do naší kanceláře v centru Hradce Králové právě teď hledáme specialistu zákaznického servisu. Bude hlavním kontaktem pro naše klienty, který zajišťuje přípravu smluvní dokumentace, měsíční fakturaci a zároveň provozní požadavky klientů (nejedná se o aktivní ani pasivní telemarketing).

Zajímá vás svět e-commerce a chcete pomáhat zákazníkům růst? Pojďte s námi měnit svět financí.

Bude to fungovat, když:

  • máte zkušenosti s komunikací s firemními zákazníky

  • nebojíte se pracovat samostatně i v týmu

  • dokážete aktivně vyřešit požadavky našich klientů e-mailem i po telefonu

  • vám nedělá problém multitasking a práce pod tlakem

  • dokážete vyzrát na interní systémy a v práci si budete udržovat pořádek a logiku

  • máte schopnost se rychle učit novým věcem

Co čekáme, že bude obsahovat vaše CV?

  • SŠ či VŠ vzdělání (vhodné pro absolventy)
  • praxi v oblasti zákaznického servisu v B2B výhodou
  • středně pokročilá znalost anglického jazyka psanou i mluvenou formou 
  • pečlivost, vysokou míru pracovního nasazení, zodpovědnost, samostatnost
  • flexibilitu a schopnost se rychle učit novým věcem
  • schopnost týmové práce, ochotu a dobré komunikační dovednosti
  • výbornou znalost MS Office

Co vám nabídneme?

  • motivující finanční ohodnocení dle vašich zkušeností 

  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé využívání, stravenky, výhodné tarify pro volání pro vaši rodinu a známé

  • stabilitu větší společnosti

  • moderní pracovní prostředí v centru Hradce Králové (AUPARK)

  • 30 dní dovolené

Nástup ihned či dle dohody.

Chcete se do toho pustit s námi? Posílejte CV a motivační dopis na tereza.medasova@comgate.cz. Budeme se těšit!