Call centrum

Telesales už dávno neznamená bezmyšlenkovité obvolávání tisícovek telefonních čísel s jednotnou nabídkou. Začíná éra sofistikovaného přístupu k oslovení potenciálních zákazníků. Buďte u toho a nabídněte jim to, co zrovna potřebují, způsobem, který pro ně bude přirozený.

Přestaňte obvolávat, začněte prodávat

Infolinka jako obchodní kanál?

Nebojíme se hledat nová řešení a těžit maximum z každé složky vaší současné prodejní strategie. Obchody uzavřené infolince? Proč ne. Přeměna nákladové položky v upsell kanál nemusí být sci-fi. Poradíme vám, jak na to.

Škoda každé minuty, co padne na papírování

Kolik vás měsíčně stojí back office vašich projektů? A jste si jistí, že vaši kolegové opravdu postují tak efektivně, jak můžou? Využijte jejich síly na něco kreativnějšího, než je zadávání smluv do systému nebo vyplňování tabulek. Zajistíme vám kompletní spolehlivý back office a vy ušetříte jednak nervy, ale hlavně peníze.

citace klienta s fotografií

Spokojený operátor = spokojený klient

95 % operátorů je zaměstnáno na HPP

45 % operátorů pracuje ve společnosti déle než dva roky, 69 % managementu začínalo na pozici operátora

Komu pomáháme s obsluhou zákazníků?

Probereme to u kávy?

Volejte, pište: mail@comgate.cz, + 420 495 855 474