O nás

jsme česká firma s 20letou tradicí

provozujeme platební brány a terminály

naše služby využívá více než 15 tisíc klientů

nabízíme férové podmínky bez hvězdiček

Lidé v Comgate

Jakub Ouhrabka, ředitel společnosti
Jakub je v Comgate od roku 2000, kdy začínal jako vedoucí vývoje informačních systémů, v roce 2017 začal působit jako ředitel společnosti. Jakub vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy.

Michal Petrák, vedoucí komunikace a PR
Michal nastoupil do Comgate v roce 2022. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Působil jako sportovní novinář a manažer PR komunikace.

Martin Staněk, vedoucí zákaznické péče
Martin nastoupil v roce 2023. Vystudoval podnikovou ekonomiku a management na VŠE v Praze. V minulosti působil v odvětví logistiky a IT produktů zaměřujících se na nákladní silniční dopravu.

Ivana Slezáková, ředitelka financí
Ivana je členem týmu od roku 2012, od roku 2016 je hlavní účetní pro všechny aktivity skupiny Comgate. Ivana sbírala své předešlé zkušenosti v rolích účetní a hlavní účetní zejména v oblasti logistických služeb.

Jan Kieswetter, vedoucí pro procesy a regulaci
Jan je členem týmu od roku 2019. Vystudoval Ekonomiku a řízení podniku na ČVUT a své předchozí zkušenosti sbíral ve finančním sektoru, kde působil na řídících pozicích.

Ondřej Pecháček, vedoucí produktového provozu
Ondřej působí v Comgate od roku 2022. Vystudoval Univerzitu Pardubice. Dříve působil ve finančních institucích v Čechách i v zahraničí na různých pozicích, převážně jako Chief Risk Officer.

Milníky
rozvoje

Milníky rozvoje

Příběh Comgate

Začínali jsme v roce 2000 jako studentský tým, který pod jménem SmartNET tvořil mobilní internetové stránky pro sportovní kluby. Měli jsme kreativní přístup, málo peněz, málo pravidel. 

V roce 2002 jsme změnili jméno na Comgate a nabídku služeb rozšířili o platformu pro zpracování dat ve spotřebitelských soutěžích, zejména SMS zpráv v reálném čase  

K této činnosti jsme později připojili provoz podpůrných infolinek pro spotřebitelské soutěže. Po čase jsme provozovali outsourcing zákaznické péče pro pojišťovny, banky, mobilní operátory nebo dodavatele energií se stovkami operátorských pracovišť. V roce 2018 jsme tyto aktivity prodali nadnárodní společnosti, čímž vznikla v Česku jednička na trhu.

Vysokokapacitní konektory k mobilním operátorům, které umožňovaly zpracování obyčejných SMS i příjem zpoplatněných zpráv, jsme časem začali zprostředkovávat i třetím stranám. Dlouho jsme byli největším agregátorem komerčních premium SMS služeb v Česku – pokud odhlédneme od projektů, jejichž zadavatelem je státem kontrolovaný subjekt jako SMS jízdenky nebo parkování. 

Kvůli distribuci cen pro výherce ve spotřebitelských soutěžích jsme v roce 2008 vstoupili do segmentu skladování a logistiky. Z prvního skladového provozu v obci Spojil u Pardubic se postupnými kroky vyvinula společnost Shipmall se sklady v Praze, Týništi nad Orlicí, Senci na Slovensku a vlastním logistickým systémem. V ní dnes poskytujeme služby fulfillmentu přibližně dvěma stovkám e-shopů.

V roce 2010 jsme získali licenci ČNB pro platební služby a začali jsme zprostředkovávat platby kartou na internetu. O šest let později jsme získali licenci platební instituce, která je platná pro neomezený objem transakcí a celé území EU. Na platební bráně nabízíme nejširší škálu platebních metod – od karetních transakcí přes QR platby, bankovní převody až po odložené platby a platbu na třetiny. Neustále sledujeme trendy, nové platební metody uvádíme obvykle jako první v Česku. V roce 2019 jsme rozšířili nabídku i o platební terminály do prodejen.

Věříme v kvalitu svých služeb, proto po klientech nepožadujeme žádné časové závazky. V jednom řešení spojujeme výhody plateb na internetu a v tradičních prodejnách, vše aktivujeme zdarma. Vždy přemýšlíme o užitku pro naše zákazníky a při hledání nejlepších řešení používáme selský rozum. V menším počtu a za zlomek nákladů dokážeme poskytovat platební služby, které jsou stejně dobré jako ty od zavedených korporací a v mnoha ohledech i lepší. Ke klientům se chováme férově – když zlevňujeme, zlevňujeme všem, novým i stávajícím zákazníkům.

Díky tomu se nám daří získávat nové klienty. Jsme zdravá společnost, která roste o desítky procent ročně, svůj rozvoj přitom dokáže financovat sama bez vnějších investic. Míříme do zahraničí, kde chceme působit jako plnohodnotný poskytovatel platebních služeb. Věříme, že i z českého prostředí může na poli platebních služeb vzejít společnost evropského formátu.

Chcete se zeptat?

Jsme online v pracovní dny 8:00 až 20:00. Na vaše dotazy odpovíme obratem.

Ikona zavináč

poslat e-mail
podpora@comgate.cz

Ikona chat

zahájit
online chat