Platební terminál
do obchodu
Uspořte 20 %
Proč platit víc?
Platební terminál do obchodu nebo restaurace.
Každý rok k nám přechází tisíce klientů
Přicházejí za férovou cenou, zůstávají díky servisu.












40 mld.
Kč plateb ročně
6,5 tis.
platebních terminálů
18 tis.
platebních bran
20 let
působíme na trhu
S naším platebním terminálem
uspoříte na poplatcích
uzavření smlouvy je jednoduše online bez nutnosti návštěvy pobočky banky či osobního jednání
dodání a aktivace platebního terminálu je v řádu dnů
možnost ukončení smlouvy kdykoli bez poplatku
dodání a aktivace platebního terminálu je zdarma
pronájem platebního terminálu je při objemu plateb nad 100 tis. Kč měsíčně zdarma
platební terminál akceptuje platby VISA, Mastercard, Google Pay, Apple Pay
je možné volit platby v Kč či EUR




platební terminál je možné propojit na pokladní systém
nabízíme také možnost připojení na vlastní pokladní řešení

N5 Fix
pultový terminál
● napájený z elektrické sítě
● tisk účtenek
● připojení pomocí kabelu, Wi-Fi nebo SIM

N5 Move
přenosný terminál
● napájený z baterie
● tisk účtenek
● připojení pomocí Wi-Fi nebo SIM
Vyberte si svůj ceník
a ušetřete na poplatcích
Máme pevné ceny
Většína poskytovatelů vám nabídne ceny v režimu MIF++, někdy také pojmenované Interchange++. To jsou ceny indikativní. Mezi ceníkem a skutečným vyúčtováním za služby jsou rozdíly, které jsou ve váš neprospěch.
Při srovnání cen Comgate a ceníků v režimu MIF++ je třeba ke konkurenčním ceníkům přičíst 0,1 % jako korekci obvyklého rozdílu mezi ceníkem MIF++ a skutečným vyúčtováním.
Co je v ceníku, je i na vyúčtování. Naše ceníky i smluvní dokumenty jsou veřejné. Poskytujeme detailní vyúčtování, kde můžete zkontrolovat každou položku.
Ušetřete až 20 % nákladů
Převody na libovolný bankovní účet
jsou zdarma
převody na bankovní účet klienta do banky v Česku či na Slovensku jsou zdarma
převody provádíme každý pracovní den
platby posíláme ve měně, ve které proběhla úhrada, takže platby v Kč pošleme na váš účet v Kč a platby v EUR pošleme jako EUR na váš EUR bankovní účet
neprovádíme konverze měn, tím ušetříte na poplatcích
Platba z terminálu, která bude připsána na náš bankovní účet v den D, odejde na bankovní účet klienta nejpozději následující pracovní den, často však tentýž pracovní den.
převody na váš bankovní účet jsou zdarma
platby budeme posílat na váš stávající bankovní účet v Česku či na Slovensku, není třeba měnit banku
zdarma jsou i SEPA platby v měně EUR v rámci všech států EU, EHP a dalších evropských zemí
Co o nás říkají klienti?
Bezpečnost na prvním místě
Acquiring licence
VISA a Mastercard
Comgate je přímým partnerem (Principal member) karetních společností VISA a Mastercard. Jako karetní zpracovatel (acquirer) máme úplný přístup ke všem karetním technologiím.
Evropská licence
platební instituce
Licence platební instituce znamená, že Comgate má oprávnění poskytovat platební služby bez omezení objemu transakcí na celém území EU a podléhá dozoru České národní banky.
Bezpečnostní certifikace
PCI DSS Level 1
Certifikace PCI DSS nejvyššího stupně se uděluje společnostem, které prokážou požadovanou míru zabezpečení informačních systémů, obnovuje se jednou ročně.
Hledáte další informace?
Podívejte se na náš portál podpory help.comgate.cz.
Informace o platbách je možné doplnit o variabilní symbol, který se z platebního terminálu propíše do systému obchodníka.
Na platebním terminálu je možné platit stravenkvou kartou.



Na platebním terminálu je možné nastavit funkci spropitného. Můžete zvolit ze tří nastavení:
Zadání celkové částky útraty a následně částky včetně spropitného. V tomto případě obsluha zadá do terminálu částku útraty, například 380 Kč, a následně celkovou částku včetně spropitného, například 450 Kč.
Druhá možnost je zadání spropitného platícím zákazníkem na displeji platebního terminálu, kde bude mít volbu 10 %, 15 % nebo 20 %.
Další možnost je obdobná jako ta předešlá s tím rozdílem, že platící zákazník bude volit mezi hodnotami spropitného 5 %, 10 % nebo 15 %.
Druhou či třetí možnost je možné kombinovat s tou první. To znamená, že i když bude na terminálu možnost volby spropitného platícím zákazníkem, obsluha na pokyn zákazníka, může ručně zadat jiné spropitné postupem dle bodu 1.
Často kladené otázky
Jak získat platební terminál?
Je to rychlé a snadné – stačí udělat tři jednoduché kroky ... zobrazit celý článek
Kolik se strhává za platbu kartou?
Ptáte se kolik se platí za platební terminál? Poplatek se skládá ze dvou částí. První část je měsíční poplatek za pronájem terminálů. Ten je u různých poskytovatelů v rozmezí 200 až 500 Kč měsíčně… zobrazit celý článek
Kolik stojí pronájem terminálu?
Zajímá vás měsíční náklad na pronájem platebního terminálu? Poplatek se podle poskytovatele pohybuje v rozmezí 200 až 500 Kč za měsíc. U většiny poskytovatelů platí, že od určitého objemu plateb měsíčně, například od 100 tis. Kč za měsíc, se poplatek za pronájem platebního terminálu neúčtuje.

Je možné mít platební terminál zdarma?
Ano, platební terminál můžete mít zdarma. Stačí splnění jednoduché podmínky, že se u vás (u vašeho IČ) jedná o historicky první smlouvu na platební terminál.… zobrazit celý článek
Ze kterých platebních terminálů je možné vybírat v Česku?
Na českém trhu působí řada poskytovatelů platebních terminálů, mezi nejvýznamnější patří Adyen, Comgate, Česká spořitelna, ČSOB, Dotykačka, Fio Banka, FiskalPRO, Global Payments, KB SmartPay, Moneta Money Bank, Raiffeisenbank, SumUp, Teya, UniCredit Bank.
Další užitečné otázky a odpovědi najdete na stránce často kladené otázky
Chcete se zeptat?
Jsme online v pracovní dny 8:00 až 20:00. Na vaše dotazy odpovíme obratem.