Storno platby
Nově můžete v klientském portálu a přes API stornovat platbu, tedy přepnout ze stavu očekávaná na nezaplacená. Storno platby využijete v případě, že byla objednávka ve vašem e-shopu stornována.
Doposud mohl stornovat platbu pouze zákazník v procesu platby. Nově může být platba stornována také e-shopem.
Tlačítko pro stronování platby v klientském portálu najdete v přehledu transakcí vždy u jednotlivé transakce.
Více informací o tom, jak postupovat při stornování platby přes API rozhraní, najdete v naší dokumentaci.
Pro úspěšné stornování platby, platí, že stav platby musí být očekávaná (pending). V případě, že chcete vrátit již zaplacenou platbu, využijte stávající metodu refundace.
Věříme, že tato novinka vám zpříjemní práci s platební bránou ComGate.
Storno platby v klientském portálu
Storno platby zákazníkem
Přehled stornovaných plateb v klientském portálu