Jak přejít na platební bránu Comgate
Provozujete e-shop s platební bránou jiného poskytovatele a chcete zvýšit svoje zisky? Pomoci vám k tomu může i platební brána Comgate, která nabízí nejširší škálu platebních metod a nejnižší poplatky. Přejít na ni je snadné – pojďme se na celý proces podívat.
Migrovat z jiné platební brány na tu od Comgate je velmi přímočará cesta. Stačí se nám ozvat jedním z následujících tří způsobů:
- vyplnění formuláře na našem webu
- zaslání e-mailu na adresu poptavky@comgate.cz
- telefonát na číslo 228 224 267 (v pracovní dny 8:00 až 16:30)
Smlouva jednoduše
Kvůli podpisu smlouvy nemusíte nikam jezdit, uzavíráme ji po e-mailu. Hodit se budou následující údaje:
- IČO
- číslo bankovního účtu
- ostrá doména (pokud není spuštěna, aspoň testovací URL)
Důvěryhodnost procesu zaštiťuje naše licence Platební instituce, která nám ukládá plnit přísná bezpečnostní pravidla. Kvůli nim musíme tyto údaje od klientů požadovat
a vyhodnocovat. Vzhledem k tomu, že nejsme svázáni s bankou, nepodmiňujeme implementaci platební brány Comgate založením konkrétního účtu, denně vám budeme posílat platby na jakýkoli účet.
Po uzavření smlouvy je spuštěn ostrý provoz brány, během kterého máte okamžitě k dispozici všechny platební metody s výjimkou plateb kartou. Ty přibudou přibližně za čtrnáct dnů – tak dlouho trvá schvalovací proces poskytovatele karetních služeb.
Mezitím provedete integraci brány do prostředí e-shopu. Dobrou zprávou je, že i ta je velmi jednoduchá – platební brána Comgate podporuje více než sto komerčních platforem a pluginy má i pro všechna běžná open-source řešení. Pro e-shopy postavené na míru nabízíme rozhraní API s podrobným návodem. Zprovoznit bránu Comgate v prostředí internetového obchodu zpravidla zvládne i člověk bez programátorských znalostí.
Velmi podrobná podpora
Pokud jste provozovali jinou platební bránu, řídíte se podmínkami výpovědi smlouvy s jejím poskytovatelem. Na bránu Comgate přepnete v rozhraní e-shopu podle návodů v naší dokumentaci zpravidla ve chvíli, kdy od nás obdržíte informaci o schválení plateb kartou.
Během celého procesu přechodu k Comgate ani po něm nejste sami – k dispozici jsou velmi podrobné stránky podpory a pracovníci, kteří obratem odpovídají na dotazy telefonicky, e-mailem i v online chatu. Dostupní jsou každý pracovní den od 8:00 do 20:00. Že jste přechodem k nám provedli správný krok, o tom se můžete ujistit v našem srovnání platebních bran na českém trhu.