Jak přejít na platební bránu Comgate

Provozujete e-shop s platební bránou jiného poskytovatele a chcete zvýšit svoje zisky? Pomoci vám k tomu může i platební brána Comgate, která nabízí nejširší škálu platebních metod a nejnižší poplatky. Přejít na ni je snadné – pojďme se na celý proces podívat.

Migrovat z jiné platební brány na tu od Comgate je velmi přímočará cesta. Stačí se nám ozvat jedním z následujících tří způsobů:

Smlouva jednoduše

Kvůli podpisu smlouvy nemusíte nikam jezdit, uzavíráme ji po e-mailu. Hodit se budou následující údaje:

  • IČO
  • číslo bankovního účtu
  • ostrá doména (pokud není spuštěna, aspoň testovací URL)
platební brána Comgate rozcestník

Důvěryhodnost procesu zaštiťuje naše licence Platební instituce, která nám ukládá plnit přísná bezpečnostní pravidla. Kvůli nim musíme tyto údaje od klientů požadovat
a vyhodnocovat. Vzhledem k tomu, že nejsme svázáni s bankou, nepodmiňujeme implementaci platební brány Comgate založením konkrétního účtu, denně vám budeme posílat platby na jakýkoli účet.

Po uzavření smlouvy je spuštěn ostrý provoz brány, během kterého máte okamžitě k dispozici všechny platební metody s výjimkou plateb kartou. Ty přibudou přibližně za čtrnáct dnů – tak dlouho trvá schvalovací proces poskytovatele karetních služeb.

Mezitím provedete integraci brány do prostředí e-shopu. Dobrou zprávou je, že i ta je velmi jednoduchá – platební brána Comgate podporuje více než sto komerčních platforem a pluginy má i pro všechna běžná open-source řešení. Pro e-shopy postavené na míru nabízíme rozhraní API s podrobným návodem. Zprovoznit bránu Comgate v prostředí internetového obchodu zpravidla zvládne i člověk bez programátorských znalostí.

Velmi podrobná podpora

Pokud jste provozovali jinou platební bránu, řídíte se podmínkami výpovědi smlouvy s jejím poskytovatelem. Na bránu Comgate přepnete v rozhraní e-shopu podle návodů v naší dokumentaci zpravidla ve chvíli, kdy od nás obdržíte informaci o schválení plateb kartou.

Během celého procesu přechodu k Comgate ani po něm nejste sami – k dispozici jsou velmi podrobné stránky podpory a pracovníci, kteří obratem odpovídají na dotazy telefonicky, e-mailem i v online chatu. Dostupní jsou každý pracovní den od 8:00 do 20:00. Že jste přechodem k nám provedli správný krok, o tom se můžete ujistit v našem srovnání platebních bran na českém trhu.