Funkce platební brány

Ptáte se, jaké funkce naše platební brána nabízí? Jednoduše – všechny. Vedle nejširší škály platebních metod, měn a jazyků má snadnou integraci, zvyšuje počet dokončených a zaplacených objednávek a usnadňuje práci účetním.

Platební metody

Platby kartou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro stejně jako stravenkové a benefitní karty Chèque Déjeuner, Edenred, Lidl. Více k platbám kartou najdete na stránkách podpory.

Apple Pay. Apple Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Apple Wallet. Pro zobrazení služby je potřeba mít k dispozici webový prohlížeč Safari a zařízení od společnosti Apple. Více k Apple Pay najdete na stránkách podpory.

logo Apple Pay

Google Pay. Google Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Peněžence Google. Platba Google Pay je v podstatě totéž jako platba kartou. Zákazník nemusí opisovat číslo karty ani další údaje. Více ke Google Pay najdete na stránkách podpory.

logo Google Pay

Bankovní převody. Řada kupujících preferuje platit jinak než kartou. Na první místě jsou bankovní převody. Více k tématu se dočtete na stránkách podpory.

V Čechách:

Na Slovensku:

V Polsku:

QR platby. V poslední době roste obliba QR plateb. Pokud kupující provádí nákup na počítači či tabletu, uvítá možnost zaplatit jednoduše s použitím QR kódu. Více k tématu se dočtete na stránkách podpory.

Odložené platby. Platební brána má plně integrovanou funkci odložených plateb. Kupující může uhradit zboží až za 30 dnů. Obchodník obdrží potvrzení o zaplacení okamžitě a peníze mu poukážeme ve standardní době, bez ohledu na platební schopnosti kupujícího. Kupující si může vybrat z řady poskytovatelů. Podrobné informace najdete na stránkách podpory.

Platby na třetiny. Při volbě platební metody na tři splátky kupující provede platbu jedné třetiny nákupu a další dvě třetiny bude hradit ve dvou splátkách v následujících dvou měsících. Obchodník obdrží potvrzení o zaplacení obratem, platba za celý nákup bude převedena na bankovní účet obchodníka stejně jako u platby kartou. Obchodník nenese zodpovědnost za následující splátky kupujícího. Rozložení platby na tři splátky je pro kupujícího zdarma. Podrobné informace najdete na stránkách podpory.

Splátkový prodej. Při prodeji na splátky může kupující rozložit hodnotu nákupu na větší počet měsíců. Náklady úvěru nese plně kupující. Prodejce obdrží potvrzení o platbě obratem obdobně jako u platby kartou či bankovního převodu. Rizika spojená s úvěrem nese plně poskytovatel úvěru, nikoli prodejce.

Podporované platformy

Komerční platformy. ByznysWeb, Clevero, EasyShop, eBrána, eshop-rychle, ExitShop, FAPI, FastCentrik, Shopify, ShopSystem, Shoptet, UPGates, Webareal a dalších 100 řešení, o kterých se dočtete na stránkách podpory.

Open source platformy. Podporujeme propojení na Drupal Commerce, Hika Shop, Jigoshop, Magento, Opencart, PrestaShop, VirtueMart, WooCommerce, WP eCommerce, Zencart, případně nabízíme propojení pomocí API. Odkazy na moduly pro propojení najdete na stránkách podpory.

Rozhraní na účetnictví

Výpisy plateb. Výpis plateb nabízíme ve formátu ABO (.gpc), CSV nebo PDF. Podrobnosti k výpisům včetně ukázkových souborů najdete na stránkách podpory.

Propojení do účetního systému. Výpisy plateb je možné snadno nahrát do libovolného účetnictví. U nejčastějších účetních systémů jsme to ještě zjednodušili. Propojení přímo do účetnictví bez nutnosti ručního nahrávání souborů nabízíme pro Stormware POHODA, ABRA FlexiBee, Money S3, iÚčto.cz. Více k propojení na účetnictví se dozvíte na stránkách podpory.

Měny a jazyky na bráně

Platby v devíti měnách. CZK, EUR, PLN, HUF, USD, GBP, RON, NOK a SEK. Další informace k měnám najdete na stránkách podpory.

Komunikace ve 14 jazycích. Platební brána je k dispozici v češtině, slovenštině, angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, italštině, polštině, maďarštině, švédštině, norštině, chorvatštině, slovinštině a rumunštině. Další informace k měnám a jazykům najdete na stránkách podpory.

Technické parametry

Restart platby. Pokud zákazník špatně zadá platební údaje, brána mu automaticky nabídne nový pokus o zaplacení stejnou nebo jinou platební metodou. Tato funkce zvyšuje počet dokončených plateb na e-shopu. Více o restartu plateb na stránkách podpory.

Platby na stránce brány. Standardní nastavení brány, kdy po potvrzení platby na straně e-shopu dojde k přesměrování na platební bránu.

Platby na stránce e-shopu. Zobrazte si platební bránu v košíku či pomocí vyskakovacího okna nad e-shopem. Díky iFrame zákazníci při platbě neopustí váš web.

Responzivní design. Platební brána se automaticky přizpůsobuje zařízení uživatele. Platbu snadno provedete na počítači, tabletu nebo mobilním telefonu.

Zapamatování platební karty. Data o kartě zákazníků budou při dalších nákupech na e-shopu vyplněna předem. To znamená pohodlnější a rychlejší platby. Více informací na stránkách podpory.

Vzhled na míru. Vzhled platební brány může zapadat do vašeho brandu. Zdarma vám nastavíme logo či pozadí platební brány dle požadavků.

Opakované platby. Funkci opakovaných plateb využijete pro předplatné či pravidelné strhávání poplatků za služby ze zákazníkovy karty.

Platební odkaz. Generujte pro své zákazníky nové odkazy k platbě. Platební link zákazníkovi zobrazí platební bránu pro dokončení platby.

Předautorizace. Potřebujete zákazníkům „rezervovat“ částku před prodejem zboží či služeb? Aktivujte si službu předautorizace na platební bráně.

Refundace. Vracejí či reklamují zákazníci zboží v zákonné lhůtě? Díky refundaci vrátíte částku v plné i částečné výši.

Storno platby. Obdrželi jste duplicitní objednávku? Druhou platbu stornujte a umožněte nákup zboží ostatním zákazníkům.

Urgence platby. Získejte odkaz na dosud nezaplacenou platbu. Odkaz s žádostí o uhrazení objednávky pošlete zákazníkovi na e‑mail .

Expirace plateb. Díky nastavení expirace platby hned víte, zda platba proběhla, či nikoliv. Získejte tak příležitost prodat zboží dalšímu zájemci.

API dokumentace. Naše API dokumentace je veřejně dostupná na stránkách podpory.

Platby na účet

Automaticky D+1. Platba z e-shopu, která bude připsána na náš bankovní účet v den D, odejde na bankovní účet klienta nejpozději následující pracovní den, často však tentýž pracovní den.

Denně v pracovní dny. Platby posíláme na bankovní účty klientů denně v pracovní dny. To znamená, že platby za víkendy a dny pracovního volna posíláme na účty klientů první následující pracovní den.

Zdarma na libovolný účet. Platby v Kč či EUR posíláme na libovolný bankovní účet vedený v České republice či na Slovensku zdarma. Stejně tak zdarma jsou i SEPA platby v měně EUR v rámci všech států EU, EHP a dalších evropských zemí.

Seznam všech platebních metod a dalších funkcí včetně jejich popisu najdete na stránkách podpory.

Chcete se zeptat?

Jsme online v pracovní dny 8:00 až 20:00. Na vaše dotazy odpovíme obratem.

Ikona zavináč

poslat e-mail
podpora@comgate.cz

Ikona chat

zahájit
online chat

Chcete se zeptat?

Jsme online v pracovní dny 8:00 až 20:00. Na vaše dotazy odpovíme obratem.