Alena Štiková - v bio kosmetice jsem našla smysl a životní styl

E-shop KOLAGEN centrum nabízí unikátní BIO rostlinnou kosmetickou řadu výrobků Organic Series pro kosmetické salony i pro konečné spotřebitele. Stojí za ním dvě dlouholeté kamarádky, které si tak splnily svůj sen. O to, jaká cesta k jejich snu vedla, proč se rozhodly pro tento obor, či jaké problémy musely řešit, se s námi podělí jednatelka firmy paní Alena Štiková.

Náš e-shop nabízí unikátní BIO rostlinnou kosmetickou řadu výrobků Organic Series pro kosmetické salony i pro konečné spotřebitele. Naše kosmetika má vysoké procento aktivních látek, je 100 % BIO, 100 % přírodní a 98 % surovin pochází od certifikovaných dodavatelů, kteří dodržují výrobní postupy pro bio výrobu. Je to kosmetika vhodná pro každého, komu na sobě a své rodině záleží, kdo nehodlá nechat konzervovat své tělo a zatěžovat vnitřní orgány chemikáliemi a škodlivými látkami. Tato kosmetika je dokonce vhodná i pro lidi, kteří žijí jako vegani.

Pracovala jsem 27 let v ekonomické sféře a cítila jsem se již unavená, což vyvolalo potřebu změny v mém životě. Před 4 lety se tedy z ekonomické ředitelky stala kosmetička a splnila si tak sen z dětství. K tomu jsem ještě přidala takový malý „velkoobchodní“ prodej kosmetiky a spotřebního materiálu pro kosmetičky.

“Z ekonomické ředitelky se stala kosmetička – splnila jsem si tak dětský sen.”

Jako matka jsem se vždy snažila co nejvíce přiblížit BIO životnímu stylu, a mám radost, že takto dnes smýšlí čím dál více lidí. Na trhu jsem však postrádala celkovou kosmetickou řadu skutečných BIO produktů, proto jsem v loňském roce začala hledat výrobce, který by dodával vše, co rodina v koupelně potřebuje. Průzkumem evropského trhu jsem se dostala ke značce Organic Series, která naprosto splňuje, ba přesahuje má očekávání i očekávání mého okolí. Ráda bych ji spolu se svým malým pracovním týmem představila co nejvíce lidem a profesionálním kosmetičkám. Jsme teprve na začátku a pevně věříme, že se nám to brzy povede.

Máme radost z každého spokojeného zákazníka, snažíme se co nejvíce přiblížit potřebám a přáním klientů, ať jsou to klientky/klienti kosmetického salonu, nebo se jedná o prodej zboží. Zároveň je ale nutné mít jisté hranice, což není vždy jednoduché. Líbí se nám, kolik lidí se opravdu dnes dává na zdravý životní styl a není jim lhostejná ani
příroda. Práce v této sféře mě osobně momentálně dává větší smysl než práce v ekonomice.

Když pomineme nepřehlednou a náročnou legislativu, složitý právní a daňový systém pro podnikatele, pak je největší problém sehnat ty správné lidi, kteří opravdu něco umí. Pro nás bylo nejsložitější najít lidi nabízející IT služby v oblasti kompletního provozu e-shopů a ty, kteří se točí kolem marketingu a sociálních sítí. Každý vyjmenuje co, kde všude vám může pomoci a poradit, a když tomu nerozumíte, trvá několik měsíců, než zjistíte, že je to vlastně jinak. Kromě času vás to stojí i spoustu energie a peněz, které se samozřejmě v začátcích řeší nejvíce. Kolegyně strávila několik měsíců ustavičným hledáním a vyhodnocováním různých IT firem, ale nakonec to poskládala z různých dodavatelů jako mozaiku.

„Chceme co nejvíce rozšířit povědomí o tom, že bio kosmetika je dobrá pro nás i pro přírodu.“

Naše plány a sny? Rády bychom měly výrobky v co nejvíce koupelnách, aby lidem dělaly nejen radost, ale přinášely jim i zdraví. Chceme rozšířit co nejvíce povědomí o tom, co je dobré pro nás i pro přírodu, a že to může být právě i naše 100% BIO rostlinná kosmetika. Rády bychom navázaly spolupráci na profesionální úrovni s kosmetickými studii, dermatologickými centry, lékaři, wellness a spa.


Alena Štiková