Více dokončených plateb v e-shopu

Svému e-shopu věnujete hodně času a energie. Chcete, aby byl úspěšný a oblíbený, a my stále vymýšlíme, jak vás v tomto snažení podpořit. Proto nabízíme řešení, které na e-shopech s naší bránou zvyšuje množství úspěšně dokončených plateb o 3 %.

Jistě si nepřejete, aby od vás zákazníci odcházeli s prázdnou jen proto, že se jim na konci objednávky nepodařilo za zboží zaplatit – to by byla škoda jejich času a vaší práce. 

Restart platby

Pokud se při platbě přes platební bránu ComGate kupujícímu něco nepovede, brána ho vyzve k dalšímu pokusu, aniž by přišel o šanci dokončit zamýšlenou objednávku.

ComGate restart platby

Pokud se váš zákazník spletl při zadání údajů z karty, dostane možnost zadat je znovu. Případně, pokud u sebe neměl mobil pro potvrzení platby, má čas pro něj dojít a zkusit to podruhé. Při novém pokusu může také zvolit jinou platební kartu nebo zaplatit bankovním převodem. Pokud by byl překážkou nedostatek prostředků na účtu, může využít odloženou platbu, která je pro kupujícího zdarma a pro Vás je zcela bez rizika a dokonce ještě výhodnější než platba kartou. Zkrátka každý, kdo má zájem dokončit nákup, neodejde s prázdnou.

Maximalizuje se tak potenciál všech platebních metod, ze kterých si na vašich e-shopech mohou zákazníci vybrat.

E-mail o stavu platby

Kupující po svém pokusu dostane e-mail s tlačítkem "Zjistit stav platby", takže tak má kdykoli přístup k informaci o tom, zda platba již proběhla.

Opakované pokusy na jiných branách

U jiných platebních bran je zákazník po neúspěšném pokusu o úhradu vyhozen z košíku a celá objednávka se často smaže. Představte si, že poslední hodinu strávil porovnáváním šesti objektivů k fotoaparátu. Parametry a ceny odlišné, různorodé uživatelské recenze, názvy produktů se liší jen v několika číslech a teď už neví, pro který se to vlastně původně rozhodl. Nechcete, abyste ho teď, když už se rozhodl pro koupi na vašem obchodě, ztratili.

Běžný průběh platby

S naší platební bránou nemusí po prvním neúspěchu s placením znovu hledat všechny vybrané produkty, opět vyplňovat objednávkové formuláře a údaje o kartě. Umožňujeme mu využít všech dostupných prostředků k tomu, aby u vás pohodlně dokončil svůj nákup.