Dvoufázové ověření v klientském portálu pro platební bránu i platební terminál.

Jistě to znáte i z jiných služeb. Pro přihlášení ke svému účtu nestačí jen uživatelské jméno a heslo, ale také ověření prostřednictvím SMS zprávy. Od pondělí 11. listopadu zavádíme tento způsob přihlašování, tedy tzv. dvoufázové ověření, i do našeho klientského portálu pro platební bránu i platební terminál.

Proto budete při nejbližším přihlášení do klientského portálu. požádáni o zadání čísla mobilního telefonu.

Dvoufázové ověření - nastavení telefonu

A při dalších přihlášeních budete zadávat navíc kód, který vám pošleme prostřednictvím SMS zprávy na tento mobilní telefon.

Dvoufázové ověření - Ověřovací kód

Dvoufázové zabezpečení zavádíme také proto,  že se nabídka služeb našeho klientského portálu rozšířila. Například letos jsme přidali možnost zadávat refundace plateb nebo stahovat podklady pro účetnictví, roste tak potřeba zabezpečení přístupu k datům o transakcích na platební bráně a platebních terminálech.