Nové e-mailové notifikace zvyšují počet dokončených plateb
Předcházejte problémům a získejte více dokončených plateb. Technické nebo jiné potíže na straně zákazníka mohou nákupní proces přerušit, nové pokročilé e-mailové notifikace plátci umožňují, aby platbu snadno dotáhl do konce.
Zádrhel může přijít kdykoli, zejména ve chvíli, kdy ho člověk čeká nejméně. A tak když zákazník platí v e-shopu, zrovna ho postihne výpadek v internetovém připojení. A nebo zjistí, že vyčerpal limit na kartě. Případně omylem zavře okno internetového prohlížeče. Platbu tak nedokončí a obchodník přichází o tržby. Takovému scénáři zamezují nové e-mailové notifikace, které platební brána kupujícímu posílá.
Pokud z jakéhokoli důvodu kupující platbu nedokončí, chodí mu do e-mailové schránky připomínky s odkazem, díky kterému se může snadno vrátit do nákupního procesu a částku uhradit. Sám si přitom vybere platební metodu, nový pokus tedy funguje i v případě, kdy například dosáhl denního limitu na platební kartě.
Způsob zasílání notifikací si může obchodník nastavit pro každý e-shop zvlášť v Klientském portálu, přičemž od 1. října 2024 bude základním nastavením pokročilé zasílání. Při něm mohou kupujícímu přijít až tři upozornění na nedokončenou platbu v závislosti na nastavení expirace. Jakmile zákazník platbu dokončí, případně ji on nebo obchodník zruší, přijde mu finální potvrzení.
E-mailové notifikace nabízejí kupujícímu jednoduchou možnost, jak dokončit platbu, která se mu na první pokus z jakéhokoli důvodu nezdařila. Obchodu tak pomáhají k ještě vyššímu počtu dokončených plateb, a tedy k vyšším tržbám.
Podrobnosti o fungování e-mailových notifikací a možnosti jejich nastavení najdete na stránkách podpory Comgate.