Potřebujete radu? Stránky podpory mají nový kabát
Zakládáte e-shop a chcete na něm provozovat platební bránu Comgate. Máte v prodejně terminál a potřebujete vědět, jak na něm začít přijímat stravenkové karty. Řešíte napojení výpisu transakcí na účetní systém. Nejen v těchto situacích najdete podrobné návody a informace na stránkách podpory.
Ať už s příjmem bezhotovostních plateb začínáte, nebo už platební služby Comgate nějakou dobu používáte, dostanete se do situace, kdy potřebujete radu. Na stránkách podpory najdete drtivou většinu informací, které můžete potřebovat – a po posledních úpravách struktury také mnohem přehledněji.
Stránky podpory teď mají úvodní rozcestník, který návštěvníky navede na hlavní témata týkající se platební brány obecně, platebních metod na ní dostupných, jejich funkcí nebo propojení na platformu e-shopu. Další sekce jsou věnovány platebnímu terminálu, klientskému portálu nebo práci s propojenými pokladními a účetními systémy. V samostatné sekci určené pro programátory najdete podrobné protokoly API zejména pro obchodníky, kteří provozují e-shop na vlastním řešení.
Všechny sekce prošly v poslední době modernizací, obsahují aktualizované, upřesněné a přehledněji podané informace. Témata, u kterých to má praktický význam, obsahují krátké videoukázky ve formátu GIF.
Průběžné aktualizace
Stránky podpory průběžně aktualizujeme, upravujeme a doplňujeme. Přesto se může stát, že na nich nějakou konkrétní radu nenajdete. V tom případě budeme rádi, když nás na to upozorníte e-mailem na adresu podpora@comgate.cz.
A když se ocitnete v situaci, v níž oceníte podrobnější vysvětlení, obraťte se na naši zákaznickou podporu – dostupná je na výše uvedeném e-mailu, v pracovních dnech mezi 8:00 a 20:00 na online chatu (na desktopu na hlavní stránce) nebo telefonicky na čísle +420 228 224 267.