Blog
Extrifit Gym – Když si kulturista otevře vlastní posilovnu
V české kulturistice patří Vojtěch Koritenský ke špičce. A má výhodu, že trénovat může ve svém – před lety si s kamarádem Lukášem otevřel vlastní posilovnu a k roli závodníka přibyly funkce trenéra a provozního. Jeho Extrifit Gym se daří, proto je královéhradecký svalovec v jednom kole.
IT Insider - listopad
Tradice programátorských setkání Comgate se vrací. Přijďte si – symbolicky na Dušičky – popovídat o programátorských praktikách ze záhrobí a o PostgreSQL. A nebo se jen potkat s kolegy z oboru. Občerstvení je zajištěno, vstup na akci zdarma. Zaregistrovat se můžete v článku.
Ekopanenky.cz – od panenky pro dceru po fungující e-shop
Aby dítě neplakalo, když mu fyzioterapeut předvádí Vojtovu metodu, musí se terapeutická panenka usmívat. Jiná má na sobě placentu, porodní asistentka pak může nastávajícím maminkám ukázat, co je čeká při porodu. Každá postavička, kterou vyrobí Tereza Jarošová, majitelka e-shopu Ekopanenky.cz, je originál.
Předvánoční průzkum maloobchodu a služeb
Zákazníci volí levnější varianty zboží a v průměru utratí za nákup méně. Téměř 80 % obchodníků tak muselo v uplynulých šesti měsících zdražovat a polovina jich další zdražení plánuje. Nejen tyto poznatky vyplývají z velkého předvánočního průzkumu společnosti Comgate mezi podnikateli mimo e-commerce.
Ceníky platebních bran a terminálů? Pozor na triky a bizarní poplatky
Porovnat ceníky platebních bran není nic jednoduchého. Různí poskytovatelé prezentují různou strukturu poplatků, leckdy odkazují na poplatky třetích stran. A navíc často používají různé triky. Prošli jsme proto veřejně dostupné ceníky a podívali se, na co by si e-shopař měl dát pozor.
Literárna čajovňa – hledání perfektního čaje
Na začátku byla čajovna, ve které jste si mohli nabídnout i drobné občerstvení nebo koupit knihu. Postupně se ale tým v čele s Mariánem Mazagem omezil na úzkou specializaci – čaje hledají přímo v Asii, odebírají je přímo od dodavatelů a chtějí, aby jejich Literárna čajovňa určovala trendy v kvalitě.
Tři splátky bez navýšení nově přímo v platební bráně
Platbu na tři splátky nově nabízí platební brána Comgate. Metoda nazvaná Nákup na třetiny od poskytovatele Twisto umožňuje zákazníkům rozložit si úhradu v e-shopu do tří měsíčních plateb bez úroku a složitého schvalování. Dostupná bude přímo v rozhraní platební brány.
Panoramico – Itálie s výhledem v Hradci Králové
Itálie s váhledem na Hradec Králové – to je restaurace Panoramico. Krátce poté, co ji manželé Tomáš a Jiřina Přibylovi otevřeli,museli bojovat s covidovými omezeními. Těžkou dobu však ustáli a dnes jako jediní v Česku připravují moderní variantu pizzy, pinsu. Dokonce s certifikátem.
Předvánoční průzkum e-commerce
Jak se ekonomická situace projevuje u českých a slovenských e-shopů? S jakým očekáváním se jejich provozovatelé připravují na vánoční sezónu? Jak se mění chování zákazníků a s jakými komplikacemi se obchodníci potýkají ze strany dodavatelů? To jsou některé z otázek průzkumu mezi klienty Comgate s platební bránou.
S novou kalkulačkou Comgate si přesně spočítáte, kolik ušetříte
Která je nejvýhodnější platební brána pro e-shop? Každý poskytovatel tvrdí, že právě ta jeho. Pojďme si na to tedy posvítit. V nové podrobné kalkulačce si můžete podle svých aktuálních nákladů vymodelovat, kolik by vás stála platební brána Comgate.
Sea Time – Když ti vítr napne plachtu…
Pravda, ve vnitrozemském Česku se podnikání v oboru mořeplavby úplně nenabízí, ale Dominik Harman s přáteli v něm slaví úspěchy. Námořní akademie Sea Time poskytuje vzdělání budoucím kapitánům jachet a pořádá sportovní a poznávací plavby do různých evropských moří.
Česko platí kartou – terminál a brána zdarma na 6 měsíců
Chcete začít přijímat platební karty? Ať už máte prodejnu nebo bistro a dosud u vás zákazníci platili jen hotově, rozjezd vám ulehčí iniciativa Česko platí kartou. Díky ní můžete mít platební terminál nebo bránu na půl roku zdarma.
Proč (ne)měřit konverze na e-shopu v rozhraní platební brány
V nabité konkurenci e-commerce nemůže provozovatel e-shopu podcenit jediný detail. Aby věděl, jak zákazníci vybírají a nakupují, zda fungují jeho reklamní kampaně nebo nabídka zboží, potřebuje chování kupujících měřit. Na základě dotazu jednoho z našich klientů jsme se věnovali tomu, jakou roli by mohla v měření hrát platební brána.